hej jeg er lige begyndt at rode lidt med tilslutning af ms til min bil.
jeg kunne godt tænke mig at bruge den originale knast giver for den ved jeg virker og så har jeg den.
det er en mitsubishi galant gti fra 91 og ms kommer til at styre både dobbelt spole tænding og sprøjt.
Min knast giver er en dobbelt hallgiver hvor der er 4 ens huller foruden og 2 ret forskellige længere inde.
Jeg ved godt det er et spørgsmål der kommer meget lignende på men jeg er lidt i tvivl med tilslutning til ms..-jeg har været inde at kigge på Boost it for at kigge lidt diagram men jeg har 2 signaler og det kan jeg ikke finde.
Bent
Kan jeg bruge standart trigning fra min bil??
Redaktør: Moderatorer
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
Kan jeg bruge standart trigning fra min bil??
- Vedhæftede filer
-
- nye 139.jpg (142.01 KiB) Vist 4484 gange
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Hvis du vælger at beholde fordeler, og den originale spole, så kan MS bruge signalet fra den yderste kant af huller.
Wastet spark kræver et multitands hjul for at komme til at virke.
MVH
Morten
Wastet spark kræver et multitands hjul for at komme til at virke.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
har lige læst lidt om at falfa overvejede at banke en sensor mere på sin opsætning.. -Er der ikke en løsning hvor jeg kan få ms op at køre tænding på mit originale føler og wasted spark spoler??
Nogen der har et diagram over indgangene på den for jeg går efter at starte op i weekenden men kan ikke se diagrammer inde på boost-it længere???
Bent
Nogen der har et diagram over indgangene på den for jeg går efter at starte op i weekenden men kan ikke se diagrammer inde på boost-it længere???
Bent
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hej
Du skal have fat i en triggerskive, eller en hel "føler enhed" fra en 1. generation Galant GTI(E30 model). så kan du bruge mere eller mindre hele det originale setup. se her:
http://www.diyautotune.com/tech_article ... _laser.htm
Mads RR
Du skal have fat i en triggerskive, eller en hel "føler enhed" fra en 1. generation Galant GTI(E30 model). så kan du bruge mere eller mindre hele det originale setup. se her:
http://www.diyautotune.com/tech_article ... _laser.htm
Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
tak skal du have- det var lige det jeg manglede
Efter hvad jeg kan se er e30 nemlig det samme rent motor som min
Har fundet diagram over tilslutningerne
Efter hvad jeg kan se er e30 nemlig det samme rent motor som min
Har fundet diagram over tilslutningerne
Senest rettet af uno 22 sep 2006, 17:01, rettet i alt 1 gang.
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
