0,6-0,8 bar skulle de vel nok kunne holde til og sikkert lidt mere. De fleste bruger XU10J2TE motoren (altså den som er født med turbo) som bund. Dvs. stempler, krumptab osv. Der burde dit 16v topstykke også passe lige over på. Din største udfordring er nok at få lavet turbomanifolden , men det kan du også købe dig fra hos dp-engineering.nl. Det laver nogle flotte 16v turbomanifolde men som desværre koster kassen!
Du skal have kigget på kompressionen og en anden motorstyring eller som minimum tilskudssystem er påkrævet. Ellers er det jo bare at samle info og gøre del-listen op (intercooler, trykrør, olie-til-og-fra-løb, dyser, osv.) samt budgettet
Opboring og spjældhuse løber mindst op i det samme som hvis du tryklader din motor eller en J2TE motoren. Spjældhuse = komplet motorstyring. Opboring = en slat skillinger + arbejdet.
Hvorfor vælge motorcykel, når du kan sidde i varmen, regnvejr osv. og ha' det sjove her
Som jeg skriver så ser jeg blot turbomanifolden som flaskehalsen og valg af styring (tilskud vs. progr. motorstyring). Ellers burde det være til at gå til da der er masser af plads i motorrummet.
Hvilket kan blive _ret_ problematisk, hvis bilen er med multi-spaghetti ledningsnet. Så er der intet der virker bagefter. Selv vinduesviskerne er koblet over det skidt, og fungerer efter speedometer, baklyskontakt, tid med tænding på, uden rpmsignal til styringen osv.