De tynde køleblæsere
Redaktør: Moderatorer
- Cos4x4
- Medlem
De tynde køleblæsere
Jeg har set mange køre med dem, de skulle både være mere effektive og så fylder de jo en del mindre.
Nogen der ved noget om dem, og hvor man kan købe dem evt. over nettet?
Nogen der ved noget om dem, og hvor man kan købe dem evt. over nettet?
-
Alex_Reedtz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Juelsminde
-
Mads RR
- Medlem
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Re: De tynde køleblæsere
Hej Jimmy
Dem kan du købe inde i Odense. Mener det hedder odense autokøler. Inde på Allegade 45 i Odense C. Der har jeg købt min. Jeg mener jeg gav ca 500 kr. Han har normalt 3 forskellige størrelser på lager som både "suge" og "blæse".
Mads RR
Dem kan du købe inde i Odense. Mener det hedder odense autokøler. Inde på Allegade 45 i Odense C. Der har jeg købt min. Jeg mener jeg gav ca 500 kr. Han har normalt 3 forskellige størrelser på lager som både "suge" og "blæse".
Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Geografisk sted: København
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Kim Frederiksen skrev:kølerne hedder SPAL.. eller det hedder "de rigtige"![]()
ikke helt enig der er mange andre kvalitets mærker som Kenlowe - Pacet samt andre (ikke fordi SPAL er dårligt på nogen måde
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
- Cos4x4
- Medlem
Re: De tynde køleblæsere
Mads RR skrev:Hej Jimmy
Mads RR
Det vil jeg prøve til at starte med. Ellers køber jeg en på nettet. Tak
-
Mads RR
- Medlem
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg er faktisk næsten sikker på at min blæser til 500 kr også er en spal. Så måske du bare handler det forkerte sted.
Mads RR
Mads RR
Kim Frederiksen skrev:kølerne hedder SPAL.. eller det hedder "de rigtige"men de koster lige omkring 800-1000 kr for en!
søg på dem på google eller noget, for jeg ved kun hvor man kan købe dem i sverige!
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"