De tynde køleblæsere

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

De tynde køleblæsere

#1 Indlæg af Cos4x4 »

Jeg har set mange køre med dem, de skulle både være mere effektive og så fylder de jo en del mindre.

Nogen der ved noget om dem, og hvor man kan købe dem evt. over nettet?
Alex_Reedtz
Senior Medlem
Geografisk sted: Juelsminde

#2 Indlæg af Alex_Reedtz »

Jeg lytter lige med, jeg står og mangler en der er lidt tyndere og lidt smallere end den originale på en celica t18.
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: De tynde køleblæsere

#3 Indlæg af Mads RR »

Hej Jimmy

Dem kan du købe inde i Odense. Mener det hedder odense autokøler. Inde på Allegade 45 i Odense C. Der har jeg købt min. Jeg mener jeg gav ca 500 kr. Han har normalt 3 forskellige størrelser på lager som både "suge" og "blæse".

Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Kim Frederiksen
Senior Medlem
Geografisk sted: København

#4 Indlæg af Kim Frederiksen »

kølerne hedder SPAL.. eller det hedder "de rigtige" :) men de koster lige omkring 800-1000 kr for en!

søg på dem på google eller noget, for jeg ved kun hvor man kan købe dem i sverige!
-- If it has wheels, I can race it --
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#5 Indlæg af mh »

Kim Frederiksen skrev:kølerne hedder SPAL.. eller det hedder "de rigtige" :)

ikke helt enig der er mange andre kvalitets mærker som Kenlowe - Pacet samt andre (ikke fordi SPAL er dårligt på nogen måde 8) )
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
lqs
Mester Medlem

#6 Indlæg af lqs »

hvis i vil betale 1000kr er det OK med mig!
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#7 Indlæg af klyfax »

Stillede selv det samme spørgsmål, så her er min tråd.

http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=15953
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

Re: De tynde køleblæsere

#8 Indlæg af Cos4x4 »

Mads RR skrev:Hej Jimmy

Dem kan du købe inde i Odense. Mener det hedder odense autokøler. Inde på Allegade 45 i Odense C. Der har jeg købt min. Jeg mener jeg gav ca 500 kr. Han har normalt 3 forskellige størrelser på lager som både "suge" og "blæse".

Mads RR

Det vil jeg prøve til at starte med. Ellers køber jeg en på nettet. Tak
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

#9 Indlæg af Mads RR »

Jeg er faktisk næsten sikker på at min blæser til 500 kr også er en spal. Så måske du bare handler det forkerte sted.

Mads RR

Kim Frederiksen skrev:kølerne hedder SPAL.. eller det hedder "de rigtige" :) men de koster lige omkring 800-1000 kr for en!

søg på dem på google eller noget, for jeg ved kun hvor man kan købe dem i sverige!
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

#10 Indlæg af Cos4x4 »

Jeg har lige været derhenne. Det er SPAL dem han har, og den største kunne jeg få for 500 kr. så det prøver jeg... Han sagde også at de flytter MEGET mere luft end dem der normalt sidder på en personbil.
Besvar