Knaster i Turbo Motor
Redaktør: Moderatorer
- RollaGTi
- Medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 03 maj 2004, 23:41
- Geografisk sted: Fyn, Svendborg
- Kontakt:
Knaster i Turbo Motor
Hej, sidder og tænker lidt over knaster med højt løft osv.
Vil det ikke altid være en fordel med højt løft. ?
Altså både turbo og na `?
Mvh Daniel
Vil det ikke altid være en fordel med højt løft. ?
Altså både turbo og na `?
Mvh Daniel
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
- RollaGTi
- Medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 03 maj 2004, 23:41
- Geografisk sted: Fyn, Svendborg
- Kontakt:
jeg skal bruge den til 402meter. Så moment behøves ikke det store. men selvføllig det ville jo være rart hvis moment og hk toppede ved 7000 og holdt sig ud til de 9000 hvor der blev skiftet. jeg havde faktisk håbet på en 276 graders knaster med 10.3mm i løft !!?? Men ville jo selvføllig håbe på mange hk med så lavt ladetryk som muligt.
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
276 grader knast lyder kørbart men med et max moment noget længere nede i omdrejninger end du umiddelbart efterlyser. -DET ER RENT GÆT VÆRK FRA MIN SIDE HAR FULGT EN DEL MED HERINDE MEN INGEN EGEN ERFARINGER.
Hvis jeg skulle lave en hurtigt roterende 402 bombe ville jeg regne med 284-295 eller noget i den retning
Hvis jeg skulle lave en hurtigt roterende 402 bombe ville jeg regne med 284-295 eller noget i den retning
- RollaGTi
- Medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 03 maj 2004, 23:41
- Geografisk sted: Fyn, Svendborg
- Kontakt: