Dyseskift i MS

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Damborg
Medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Kontakt:

Dyseskift i MS

#1 Indlæg af Damborg »

Mine dyser til nu har været lige i underkanten i forhold til maks effekt..
Har så hævet mængden op hved hjælp af en prog.benzinreg...

Nu er jeg faldet over nogle dejligt store dyser og skal self have dem i..

Men hvad er nemmes andgående megatune..
Kan jeg trække hele mappet ned så delgas/koldstart/acc passer ok..
så jeg er fri for at skulle trimme ALT om..??
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#2 Indlæg af efterz »

Havde du kørt med en fast benz tryks regulator burde du i teorien bare kunne indtaste den nye dysestørrelse og vupti..
Men det er ikke tilfældet med en progressiv regulator, desværre :oops:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#3 Indlæg af Morten VJ »

Generelt alt hvad der er angivet i % skal ikke justeres, men alt der en angivet i ms. skal justeres.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#4 Indlæg af efterz »

VE tabellen skal vel også justeres, da den jo slet ikke skal se ud som den gør nu, når der kommer en fast regulator i, istedet for progressiv... :?: :!:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Besvar