Hartvig skrev:Henrik
Skal vi nu ikke alle glæde os over, at der er nogen der stabler et arrangement på benene i stedet for at sidde og vende hver eneste lille detalje om arrangementet. Ting der sættes på skrift har en udpræget evne til lynhurtigt at blive "lov" fordi man ikke kan se blinket i øjene på modparten
Jeg kan på Streetracing.dk og Racetiming.dk vegne garantere at der ikke vil blive gennemført nogen form for race uanset om det er på 201 eller 402 meter uden de fornødne tilladelser er til stede.
Jo, jeg glæder mig da også, men blinket i øjnene fortalte mig at man lovligt ville køre 201m, men reelt ville køre lidt 402m som test, og dermed ikke lovligt.
Blinket i øjet, og din manglende benægtelse fortæller mig nu at I faktisk ikke har tilladelsen til at køre 402m, er det korrekt opfattet?
Det er vel ikke ligefremt en detalje om der køres 201 eller 402, og vel hellerikke om det er lovligt eller ej?
Ulovligt streetrace kan jeg jo finde masser af i forvejen, så det behøver vi jo ikke tilføje mere af?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!