jeg har PT en alfa V6
får snart en jeep v8
og går med tanken om en V12 i min bmw
hvad ville MS sige til det?????
MS og V motore
Redaktør: Moderatorer
-
vognbjerg
- Senior Medlem
- Indlæg: 290
- Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
- Geografisk sted: dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: MS og V motore
vognbjerg skrev:jeg har PT en alfa V6
får snart en jeep v8
og går med tanken om en V12 i min bmw
hvad ville MS sige til det?????
Wroomm....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
vognbjerg skrev:ville ms sige vrooom....
![]()
vil det sige at jeg i ro og mag kan sætte mig til at fuske en v12´r sammen ? og så have tillid til at megasquirt kan få det til at rende rundt??
Det er gjort før.
Feks er der flere USA bmw850 der har erstattet de to originale styringer("2") med 2x MS.
Men det er NOGET usædvanligt at sætte en meget prisbillig styring på en svinedyr motor, der typiskt allerede fra fabrikken havde en vældig god motorstyring.
Hvorfor vil du erstatte det originale?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
vognbjerg
- Senior Medlem
- Indlæg: 290
- Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
- Geografisk sted: dk
fordi jeg har en billig 750 motor på hånden der mangler sug og sprøjt osv og det er der det bliver dyrt
så er der det der med at v12 kører med elektronisk gaskabel.. dvs der sidder et potmeter i speederen der fortæller computeren at den skal have noget havre... jeg har ikke denne pedal og de er sviiiine dyre pga. det er en udsat slid del...
motorstyringen kan bare ikke køre uden denne pedal...
desuden er der EWS på denne er også væk
den simple plan er at lave 2 nye indsugninger og skrabe motoren fri for alt den kan undvære og styre tænding og sprøjt med MS
hvis jeg kan mase et par turboer derned et sted så ryger der 2 k27 på...
og jae.... det er ren hoppy og bilen skal ikke synes..... bare kigges på..
så er der det der med at v12 kører med elektronisk gaskabel.. dvs der sidder et potmeter i speederen der fortæller computeren at den skal have noget havre... jeg har ikke denne pedal og de er sviiiine dyre pga. det er en udsat slid del...
motorstyringen kan bare ikke køre uden denne pedal...
desuden er der EWS på denne er også væk
den simple plan er at lave 2 nye indsugninger og skrabe motoren fri for alt den kan undvære og styre tænding og sprøjt med MS
hvis jeg kan mase et par turboer derned et sted så ryger der 2 k27 på...
og jae.... det er ren hoppy og bilen skal ikke synes..... bare kigges på..