Er der nogen der kan lave udstødning/Jylland???

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Mr.Obsessed

Er der nogen der kan lave udstødning/Jylland???

#1 Indlæg af Mr.Obsessed »

Er der en i Jylland der kan finde ud af og lave udstødninger i rustfrit stål? Hvad vil prisen ligge ca med 2´5 rør... det er til en 323f 97
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

Re: Er der nogen der kan lave udstødning/Jylland???

#2 Indlæg af John Sahl »

Mr.Obsessed skrev:Er der en i Jylland der kan finde ud af og lave udstødninger i rustfrit stål? Hvad vil prisen ligge ca med 2´5 rør... det er til en 323f 97

Jesper fra www.jbcoolers.dk kan sagtens hjælpe dig!

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Mr.Obsessed

#3 Indlæg af Mr.Obsessed »

tak tak ringer lige til ham har godt nok fået tilbud af One2Pipe en 2´5 til 5200kr syns det er lidt dyrt og har ikke hørt de bedste ting fra folk der kører med deres produkter....
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#4 Indlæg af Wankel »

HP-Motorsport
20738071

Han er utrolig dygtig i rustfri
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#5 Indlæg af klyfax »

Mr.Obsessed skrev:tak tak ringer lige til ham har godt nok fået tilbud af One2Pipe en 2´5 til 5200kr syns det er lidt dyrt og har ikke hørt de bedste ting fra folk der kører med deres produkter....

Hvis EN-TO-pipe manden får din bil og laver udstødning mens han har bilen bliver det faktisk meget godt, men hvis du bare bestiller et sæt til bilen er det noget bras. Laver dog gode bagpotter...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brisse
Mester Medlem
Geografisk sted: Stevns
Kontakt:

#6 Indlæg af Brisse »

@klyfax: nu skriver du gode bagpotter... :? Der var da en overgang hvor de nærmest smuldrede væk bare de hørte ordet regn og der var flere der havde potter der kun holdt 1-1½ år før de faldt af pga rust. Kan selvf. godt være kvaliteten er blevet bedre siden. :D
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem

#7 Indlæg af klyfax »

Hehe har ikke haft min potte så længe men en kammeret har komplet EN-TO på sin starlet og har haft den i 3 år. Den ruster sku ikke... Det kun det orig. forrør...
MVH

Magnusssen

Mr.Obsessed

#8 Indlæg af Mr.Obsessed »

hmm jah hvis han skal til og modificere den standard udstødning de har på lager så er vi oppe på 6000.... så tager jeg sgu svejsekurser og køber en brugt svejseapparat til de penge... lol

tak wanker prøver lige og ring til ham også... hov hvordan går det med baneraceren?? :)

klyfax hvis one2 pipe er så nice hvorfor solgte du din ?? ejh bare for sjov :)
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem

#9 Indlæg af klyfax »

Mr.Obsessed skrev:hmm jah hvis han skal til og modificere den standard udstødning de har på lager så er vi oppe på 6000.... så tager jeg sgu svejsekurser og køber en brugt svejseapparat til de penge... lol

tak wanker prøver lige og ring til ham også... hov hvordan går det med baneraceren?? :)

klyfax hvis one2 pipe er så nice hvorfor solgte du din ?? ejh bare for sjov :)

:?: :?: :?: Hvem siger jeg solgte den? Den sidder sku da stadige på min corolla! :)
MVH

Magnusssen

Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#10 Indlæg af grydesvamp »

rustfri tråd i din mig svejser og så ellers igang.. evt bare punkte den op og så finde en der vil tig svejse den.. (det bliver altid meget dyrre når de skal ned og ligge uder en bil de svejse folk.. desuden kan du så selv stå med det og behøver ikke tælle krone 1 krone2 osv..
Fri bane fuld hane! :-)
Besvar