Joo det var lige det jeg tænkte... Sådan eet hjul har jo en rimelig tykkelse, ca 3mm mener jeg, og fjerner man 1 tand så er det jo et fint 36 -1 hjul ik ? Men det som bekymrer mig er om tænderne har den rigtige højde osv, således at MS og føleren kan fange et ordentlig signal på det.
Men jeg venter på et svar fra et af de kloge hoveder
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
Jeg tror ikke det er højden du skal være bange for, tror mere det er bredden. Kigger man på andre 36:1 hjul så er tænderne flade i enden og mere lige skåret.
Brian SPC skrev:Joo det var lige det jeg tænkte... Sådan eet hjul har jo en rimelig tykkelse, ca 3mm mener jeg, og fjerner man 1 tand så er det jo et fint 36 -1 hjul ik ? Men det som bekymrer mig er om tænderne har den rigtige højde osv, således at MS og føleren kan fange et ordentlig signal på det.
Men jeg venter på et svar fra et af de kloge hoveder
Med et fornuftigt valg af sensor, så funker det fint.
Smid hjulet i en drejebænk, og snup spidserne, så er det næsten perfekt....
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
vil tro det er den samme som den jeg købte af gm og den kan IKKE bruges der så skal du ha den dyre af sensorene.. lige lidt off tropic hvilke ledninger er til hvad på den sensor ? der er jo 3 stk.
Jeg brugte et knallerttandhjul da jeg byggede edis tænding på min uno turbo med megasquirt og det fungerede fint, jeg lod bare spidserne af tænderne være, det kørte den fint med.
Jonas Olsen
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...