ms på fransk møgspand?
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
ms på fransk møgspand?
jeg henter (forhåbentlig) en saxo vtr motor på fredag, og har spekuleret på om ikke den fortjener den ms jeg har liggende men aldrig fået brugt.. men hvordan og hvorledes med det franske wasted spark tænding der er på dem? SKAL jeg konvertere til edis, eller kan jeg "bare" bruge den tænding der originalt sidder på?
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
"det franske wasted spark" skriver du. Er der tale om noget helt specielt, eller blot et sæt almindelige dobbeltspoler?
Edis er blevet obsolete idag. MS håndterer selv dobbeltspolerne fint via tændingsmodul.
Edis er blevet obsolete idag. MS håndterer selv dobbeltspolerne fint via tændingsmodul.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt: