Valg af trådløs router
Redaktør: Moderatorer
- david
- Mester Medlem
- Geografisk sted: 9000
Valg af trådløs router
hvilke mærke kan i anbefale/ har erfaring med.. Står i en trist situation med en ZOLID router fra aldi til 899 kr. den kan ikke pines til at række fra den ene ende af huste til den anden... (10-12 meter). Det er skuffende når jeg kan fange naboens signal i hele huset.... fra den anden side af gaden... Og at gå over og spørge dem til råds er ikke et valg da vi er ærke fjender og jeg vil sikkert blive halshugget hvis jeg nærmede mig deres trappe.
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Under visse omstændigheder (indendøre) kan wireless ikke række ret langt - eller kun meget kort, for at sige det som det er. Især hvis dampspærren under isoleringen er med varmereflekterende egenskaber (sølvpapir).
Btw, så har du vel sat routeren korrekt op i dens webinterface??
/Lars
Btw, så har du vel sat routeren korrekt op i dens webinterface??
/Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
- david
- Mester Medlem
- Geografisk sted: 9000
ja den var sat rigtigt op (manual fulgt slavisk). Der var nogle få muligheder som kunne ændres omkring signalfrekvensradiolaserstrålekastebøljelængde. Det gav også lidt bedre signal inden for 5 meter, men faldte øjeblikkelig når man bevægede sig væk fra routeren. Jeg tror ikke at dampspær og andre ting i huset spiller ind, da vi somsagt har klokke rent signal fra min elskede topfavoritnaboen...
Routeren er givet retur igen... Men hvilken skal jeg så vælge. Evt links til tests/pcmagasiner eller noget.
Routeren er givet retur igen... Men hvilken skal jeg så vælge. Evt links til tests/pcmagasiner eller noget.
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- johan o r
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
WRT54GS Fra www.Linksys.dk
Har selv modellen men kun som accespoint, og jeg har aldrig prøvet noget trådløst så godt som den, har placeret min under taget på svigerforeldrenes gård, og der er super signal i alle bygninger rundt om, samt signal 2-300m væk fra gården udenfor.
Har selv modellen men kun som accespoint, og jeg har aldrig prøvet noget trådløst så godt som den, har placeret min under taget på svigerforeldrenes gård, og der er super signal i alle bygninger rundt om, samt signal 2-300m væk fra gården udenfor.
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
JensGT500
- Medlem
- Geografisk sted: Fyn
re
Saab-Daniel skrev:Hvor kan man købe den henne, Johan?
Daniel.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=92983
/Jens
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt: