Hejsa, er der nogen der kan oplyse mig om hvor mange hk sådan en pumpe kan give til ??
Mvh Daniel
Benzinpumpe Saab 900 turbo fra 89
Redaktør: Moderatorer
- RollaGTi
- Medlem
- Geografisk sted: Fyn, Svendborg
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Den bil kan vel have en 3-4 forskellige pumper. Hvis du giver os nummeret på pumpen, så kan vi nok hjælpe.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- RollaGTi
- Medlem
- Kontakt:
- RollaGTi
- Medlem
- Kontakt:
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
Jeg har kun en pumpe til en bil med mekanisk indsprøjtning, men den er jeg ikke meget for at skulle af med, da min egen jo kan finde på at stå af på et tidspunkt. Men tjek da lige www.biltema.dk de har fået billige pumper der blandt andet kan bruges til ovenstående bil. Om de er verdensklasse skal jeg ikke kunne sige, har aldrig prøvet en
Men til 300 kr går det da ikke helt galt
Daniel.
Daniel.