det er til en ford mk 4 xr3i
men man kan få flere forskellige slags..
feks. en der starter i 4 går over til 2 og så over i 1 helt nede under motoren
eller: går direkte fra 4 til 1.. som et alm manifold.. bare hvor de her er lige lange..
eller: hvor den går fra 4 til 1 nede under motoren..
alså så de 4 rør går helt ned under motoren.
hvad er forskellen med hensyn til moment og heste??
4-2-1 www.potn.co.uk/popup_image.php/pID/1405033'
4-1 www.potn.co.uk/popup_image.php/pID/1411148'
Bananmanifold: 4-1 vs 4-2-1
Redaktør: Moderatorer
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
Bananmanifold: 4-1 vs 4-2-1
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland