Når man nu står med en lidt speciel turbolader og vil have den afbalancveret, så kunne jeg tænke mig at vide om de klarer det i helt færdigmonteret tilstand, kun som samlet center, eller kun den roterende del samlet.
Nogen der har set dette?
Hvad gør de med olieforsyningen imens?
Ja, jeg kunne ringe een af disse firmaer op, men jo ikke før mandag.....skal bruge infoen NU....
Afbalancering af turbo
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Afbalancering af turbo
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Indlæg: 255
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:13
- Geografisk sted: København
- Shelby 500
- Senior Medlem
- Indlæg: 323
- Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
- Geografisk sted: kbh
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Shelby 500 skrev:vi afbalancerer turbine på aksel, på plast lejer...uden olie eller andet
Dvs, du får et samlet "rotating assembly" bestående af turbine/aksel, nav til aksialleje, kompressorhjul og møtrik, sammenspændt, og så afbalanceres dette som en enhed, og mærkes op, hvorefter det hele adskilles igen, og samles i huset, korrekt?
Hvad snakker vi om i pris for dette?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Shelby 500
- Senior Medlem
- Indlæg: 323
- Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
- Geografisk sted: kbh
HenrikGM skrev:Dvs, du får et samlet "rotating assembly" bestående af turbine/aksel, nav til aksialleje, kompressorhjul og møtrik, sammenspændt, og så afbalanceres dette som en enhed, og mærkes op, hvorefter det hele adskilles igen, og samles i huset, korrekt?
Hvad snakker vi om i pris for dette?
....jo det er sådan vi gør, men ved sq ikke lige om han kan tage en turbine fra en bilturbo (den er jo lille) - - turbineskiver/aksler (blade o.lign) fra jet motor, ja - - men snakker lige med manden igen -
RS-