Turbo & bilsyn..

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
donati
Kontakt:

Turbo & bilsyn..

#1 Indlæg af donati »

Hej
Hvordan får i jeres biler synet?

Jeg var forbi et synssted og spørge om de ku syne min M5, når jeg har bygget turbo på, og det ville de ikke godkende..

Mvh. Finn
--
Mvh. Finn Donati
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#2 Indlæg af duckstar »

Jeg afmonterer indsugningsmanifold, udstødningsmanifold, turbo og udstødning og monterer de originale dele når jeg kører til syn. Intercooler og diverse bliver siddende.
Vh. Anders
vognbjerg
Senior Medlem
Geografisk sted: dk

#3 Indlæg af vognbjerg »

er det ikke ligeså let bare at lave en adapter der passer ind som erstatning for turboen??såen noget sad der på min transporter fordi den forrige ejer(smed) ikke gad smide så mange penge for en turbo.. hehe

det var ellers flot lavet og let at skifte til bage.. det vare at bolte "faken" af og sætte turboen på.. tror det tog et kvarter at mont den igen..
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#4 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Få en importør godkendelse på projektet, så glider den ret igennem :D
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#5 Indlæg af duckstar »

vognbjerg skrev:er det ikke ligeså let bare at lave en adapter der passer ind som erstatning for turboen

Min tilbage-skiftning tager under et par timer mit alles, så det bekymrer mig ikke.
Vh. Anders
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#6 Indlæg af John Sahl »

Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Få en importør godkendelse på projektet, så glider den ret igennem :D

Det er en af de få fordele du har ved at køre pug, der er nemlig ikke ret mange andre af importørerne der gider sådan noget ;-)
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#7 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

John Sahl skrev:
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Få en importør godkendelse på projektet, så glider den ret igennem :D

Det er en af de få fordele du har ved at køre pug, der er nemlig ikke ret mange andre af importørerne der gider sådan noget ;-)

Jep, KW Bruun er meget large, hvad sådan noget angår :D
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Brugeravatar
242TI
Medlem
Geografisk sted: midt. jyl.
Kontakt:

#8 Indlæg af 242TI »

hej find: M5-?? årg? type?

hej duckstardeluxe: Ingen skruén :twisted: ingen "max hk". Godkendt med konstruktiv ændring = Respekt + lovlydighed + forsikring`s dækning :? :arrow: :arrow: :arrow: :?: :arrow: og en "Bane racer" på plader 8)

og til pug folk :P , kan jeg kun sige tillykke :wink: ..men både BMW og VOLVO imp. er meget flinke. har man en volvo er den jo i hus :D den må næsten alt :twisted: - ja godkendt :shock:

mvh. søren
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
lqs
Mester Medlem

#9 Indlæg af lqs »

tror ikke helt du forstår kære VOLVO ejer. ingen max effekt? tror du selv på det? ja ja sådan er der så meget! MVH. søren
Brugeravatar
242TI
Medlem
Geografisk sted: midt. jyl.
Kontakt:

#10 Indlæg af 242TI »

hej.

nej, men jeg har lavet målinger til syn.. og den blev godkendt.

og ja, volvo har dokomenter på hvor mange hk bil-typen må ha..
- hvad er bederer end en godkendt turbo bil :?:

-justerbart ladetryk = HK på en Volumme-knap :P ..-ja Gassen var ikke på til syn :roll:, men det er det nu :twisted:
mvh. søren.
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
Besvar