hejsa jeg har ladet mig fortælle at den motor har smedet stempler er det rigtigt ???
og hvis det er kan jeg så bruge min manifold til at lave noget turbo på den bil ??
vil gerne lige have 45 hk mere !!
og hva turbo skal jeg vælge til det ?
og er der en der har prøvet at bygge turbo på en bil der kan forklare en newbie som mig hva jeg skal gøre fra a -z
Hilsen Bjarke
Nu er der jo flere mitsubishi 1,8 motorere. Kan da komme på Lancer/Colt GTI og Galant er også lavet med forskellige 1,8.
Tror du skal skrive hva det er for en før nogen kan hjælpe.
Mener dog at ha hørt at det kun er EVO/VR4 der køre med smede stempler, men er ikke helt sikker
bjarkeherning skrev:hejsa jamen det er den der hedder 4g93 tror jeg den hedder men det er den motor der ligger i colt gti og lancer gti
Kommer du fra Herning??
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
bjarkeherning skrev:hejsa ja det går jeg da !! hvorfor det ?
Der er jo mere end een i Herning der pusler med tryk på sådan en motor. Måske i skulle tage en snak. Nemmere at lave to på een gang end lave for forskellige af to omgange.
Drop mig en mail på henrikmortensen@boost-it.dk, hvis du er int. så skal jeg se om ejeren af den anden colt er interesseret. Måske i kunne få lidt ud af at snakke sammen....
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!