mitsubishi 1.8

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
bjarkeherning
Medlem
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 dec 2005, 03:19
Geografisk sted: kolding

mitsubishi 1.8

#1 Indlæg af bjarkeherning »

hejsa jeg har ladet mig fortælle at den motor har smedet stempler er det rigtigt ???
og hvis det er kan jeg så bruge min manifold til at lave noget turbo på den bil ??
vil gerne lige have 45 hk mere !!
og hva turbo skal jeg vælge til det ?
og er der en der har prøvet at bygge turbo på en bil der kan forklare en newbie som mig hva jeg skal gøre fra a -z
Hilsen Bjarke

ps. go jul og godt nytår

:oops:
vil have turbo
kan du hjælpe ?
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Indlæg: 591
Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Geografisk sted: Slagelse

#2 Indlæg af Staalanden »

Nu er der jo flere mitsubishi 1,8 motorere. Kan da komme på Lancer/Colt GTI og Galant er også lavet med forskellige 1,8.
Tror du skal skrive hva det er for en før nogen kan hjælpe.
Mener dog at ha hørt at det kun er EVO/VR4 der køre med smede stempler, men er ikke helt sikker
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
bjarkeherning
Medlem
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 dec 2005, 03:19
Geografisk sted: kolding

#3 Indlæg af bjarkeherning »

hejsa
jamen det er den der hedder 4g93 tror jeg den hedder
men det er den motor der ligger i colt gti og lancer gti
vil have turbo
kan du hjælpe ?
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#4 Indlæg af HenrikGM »

bjarkeherning skrev:hejsa
jamen det er den der hedder 4g93 tror jeg den hedder
men det er den motor der ligger i colt gti og lancer gti


Kommer du fra Herning??
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
bjarkeherning
Medlem
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 dec 2005, 03:19
Geografisk sted: kolding

herning !!

#5 Indlæg af bjarkeherning »

hejsa
ja det går jeg da !!
hvorfor det ?
vil have turbo
kan du hjælpe ?
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: herning !!

#6 Indlæg af HenrikGM »

bjarkeherning skrev:hejsa
ja det går jeg da !!
hvorfor det ?


Der er jo mere end een i Herning der pusler med tryk på sådan en motor. Måske i skulle tage en snak. Nemmere at lave to på een gang end lave for forskellige af to omgange.

Drop mig en mail på henrikmortensen@boost-it.dk, hvis du er int. så skal jeg se om ejeren af den anden colt er interesseret. Måske i kunne få lidt ud af at snakke sammen....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
bjarkeherning
Medlem
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 dec 2005, 03:19
Geografisk sted: kolding

men mail

#7 Indlæg af bjarkeherning »

hejsa
jamen du får da bare lige min mail så kan han da skrive til mig !!
bjarke666@hotmail.com
vil have turbo
kan du hjælpe ?
Besvar