Side 1 af 1
Valg af Turbo??
: 18 dec 2005, 21:50
af Nelly
Hvilken Turbo ville være fornuftig til min Fiat Croma Turbo. 8v? Planen er at den skulle kunne ende 280 - 300+ Hk. Kan en t3 godt klare det? og med hviklet trim?? Og uden alt for meget tøven :-p
Mvh Henrik.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25425
: 18 dec 2005, 22:15
af Yugo Turbo
GT2860RS er gud, den kan endda købes så den passer lige på dit manifold.
www.scanturbo.dk
: 19 dec 2005, 00:31
af martin306xsi
Hvis en garrett turbo f.eks. hedder GT28R er det så med alm. nåleleje eller hvad? Og er en f.eks. GT28RS med kulgeleje?
: 19 dec 2005, 07:55
af Morten VJ
: 20 dec 2005, 00:33
af martin306xsi
Morten> Takker! Er det så forstået rigtigt, hvis "R" står for kuglelejer og "S" for noget ekstra høj flow?
: 20 dec 2005, 16:32
af mh
ja
Citat fra sitet:
Example: GT2860RS
"R" = this is a Ball Bearing unit
"S" = used for units which require some differentiation from units in the same family
Compare a GT2860R to a GT2860RS. While both are ball bearing and externally similar, the GT2860RS is better suited for higher-flow applications than the GT2860R. In this case, the S reflects the higher-flowing nature of the GT2860RS
dette er dog ikke helt korrekt de er ikke ens udefra LANGT fra... sammenlignet med lasses (yugo turbo's RS udgave) og min egen R udgave så har min flange tilslutningninger på sugesiden og tryk siden hvor RS'ern har runde "slange" overgange

: 20 dec 2005, 18:43
af Nelly
Takker mange gange

Kan slet ikke vente til jeg pakker julegaven op til min bil
