Havneren skrev:. Er det et triggerhjul du selv har lavet med en vinkelsliber vil jeg mene at det nok er sansynligt at det er mere præcist i fordeleren.
Chr.
Hvad er det lige der er galt med automekanikere???
KAN de bare ikke tegne en cirkel, slå en streg IGENNEM centrum, dreje 60grader på øjemål, +/- 10grader, slå endnu en streg IGENNEM centrum, og skære pladen ud?
Det kræver selvf. at man kan overskue at man skal skære på den rigtige side af stregen.....
Hvis IKKE der tit og ofte var tale om en stort set udslidt fordeler, og hvis ikke signalet blev taget lige under gnistgabet, så var det alle tiders gode ide.
Folk er heldigvist selv herre over om de vil satse på at fordeleren er ok til signalet. Når de opdager det, efter en uges makken med det signal, så kan de jo altid lave skiven på krumtappen bagefter....
Holdkæft hvor har jeg skrevet side op og stolpe ned til mails til folk der har nakket sig på fordeleren, og så efterfølgende har sporadiske udsættere, som sjovt nok bliver bedre med 4 nye tændrør.....og helt håbløst at køre med hvis tændingsanlægget ikke er i mint condition. Nogle få har dog fint held med det, men svjks ikke mere end max 20% af dem der gør det har helt rent rpm signal.
IMO ikke måden at gøre det på.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!