problemer med ms motorstyring

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Hc

problemer med ms motorstyring

#1 Indlæg af Hc »

Hej mig og en kammerat har sat turbo på en kadett og så har vi sat det megasquirt på den.
Vi har fået bilen ud og køre, og så sætter vi bærbar til boksen når vi køre i bilen, men så snart at vi begynder og ændre på den graf hvor man styre benzin eller tænding så går bilen ud..
Og så kan vi ikke hente de data som ligger i boksen op på pc.

nogen som kender til vores problem ??
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#2 Indlæg af HenrikGM »

Original boks med original software, eller?...
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Hc

#3 Indlæg af Hc »

Hmm altså når vi sætter pc til den boks der høre med til ms så står der nogen data ved de forskellige ting, så hvis man trykker på den hvor der står hent data fra boksen så kan man ikke gøre det.
Når man så vil prøve og ændre på noget går bilen ud.
det program jeg har på pc hedder megatune 2.25b417beta
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#4 Indlæg af Saab-Daniel »

Bruger du et seriel-kabel eller er en convert fra USB til com?
For mit kabel gjorde, at bilen gik ud fra jeg justerede trigger-angle... Den er så holdt op med det igen, hvorfor ved jeg ikke...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Hc

#5 Indlæg af Hc »

Øhh ja det ved jeg så ikke helt, det er et kabel som var med det sæt med megasquirt pakken som min makker har købt ude ved Henrik i timring..
Det er ikke sån at man skal have downloaded noget til det program eller sådan noget.
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#6 Indlæg af HenrikGM »

Hc skrev:Øhh ja det ved jeg så ikke helt, det er et kabel som var med det sæt med megasquirt pakken som min makker har købt ude ved Henrik i timring..
Det er ikke sån at man skal have downloaded noget til det program eller sådan noget.

Det skal selvf. installeres rigtigt, og din makker ved også godt at jeg har tilbudt ham at hjælpe ham med det, men det kræver ligesom at han henvender sig......Ikke?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar