søger et flow map på denne, for at gætte næste opgradering.....
skal lige siges det er til en diesel motor...ligger idag med ca. 4 bar i ladetryk...men har planlagt at øge diesel mængden betrakteligt...skal nok bruge ca. 6-6,5bar i ladetryk
flow map på hx 40
Redaktør: Moderatorer
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
-
ford p7 biturbo
- Medlem
- Indlæg: 237
- Tilmeldt: 16 jul 2004, 02:13
Re: flow map på hx 40
uno skrev:søger et flow map på denne, for at gætte næste opgradering.....
skal lige siges det er til en diesel motor...ligger idag med ca. 4 bar i ladetryk...men har planlagt at øge diesel mængden betrakteligt...skal nok bruge ca. 6-6,5bar i ladetryk
Hvor stor er den motor???
Det vil nok være en god ide at sætte en lidt større mølle på når du skal op og lave det tryk, og en atandart holset turbo kan ikke det men du kan få en sat sammen af forskellige stumper så skulle det være muligt.
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
det er en 4,6 liters motor men den tager den faktisk godt med ned.. har tryk omkring 2000rpm og tager max 2700.
har en 50ertil at ligge der burde være iorden
Der skal jo noget til når man kører en af de sidste 4 cyl traktorer..motoren er mindre end 6erne og det er sværere at få den samme diesel mængde
men vi mener at have løsningen til at give dem røv-mangler bare en masse luft til det ekstra diesel der kommer til vinter
har en 50ertil at ligge der burde være iorden
Der skal jo noget til når man kører en af de sidste 4 cyl traktorer..motoren er mindre end 6erne og det er sværere at få den samme diesel mængde
men vi mener at have løsningen til at give dem røv-mangler bare en masse luft til det ekstra diesel der kommer til vinter
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
-
Gæst
http://66.83.134.202/travis/Holset%20Ma ... B8554M.pdf
http://66.83.134.202/travis/Holset%20Ma ... B8574M.pdf
http://66.83.134.202/travis/Holset%20Ma ... B8584M.pdf
Holset offentliggør ikke deres maps, så ovenstående er ikke 100% præcise.
http://66.83.134.202/travis/Holset%20Ma ... B8574M.pdf
http://66.83.134.202/travis/Holset%20Ma ... B8584M.pdf
Holset offentliggør ikke deres maps, så ovenstående er ikke 100% præcise.
-
ford p7 biturbo
- Medlem
- Indlæg: 237
- Tilmeldt: 16 jul 2004, 02:13
uno skrev:det er en 4,6 liters motor men den tager den faktisk godt med ned.. har tryk omkring 2000rpm og tager max 2700.
har en 50ertil at ligge der burde være iorden
Der skal jo noget til når man kører en af de sidste 4 cyl traktorer..motoren er mindre end 6erne og det er sværere at få den samme diesel mængde![]()
![]()
men vi mener at have løsningen til at give dem røv-mangler bare en masse luft til det ekstra diesel der kommer til vinter
Bare gør som i prostock
En 12 cylinderet pumpe med spacial slebet knast til en 6 cylinderet
DVS du skal bare have en 8 cylinderet pumpe.
Det giver mere mængde, kortere insprøjtningstid og bedre forstøvning.
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=13905
Min sjover
-
uno
- Senior Medlem
- Indlæg: 484
- Tilmeldt: 23 aug 2005, 20:25
- Geografisk sted: sydjylland
hvorfor gøre det til større handikab end det er at køre 4cyl...hvis er skulle laves poumpe med flere elementer skulle det da klart stadig være en 12cyl..dhvis et skal være specielt så lad det...
Nej den kører i standart og en af reglerne er at pumbehuset skal være originalt.
Derfor er det største brændstof element der er plads til 10mm, hvor nogle andre kører med optil 13mm.
Det har dog ikke været det store problem at kør nr 2 de fleste steder i år selvom det er en ny motoristedet for den gamle med store foringer
Nej den kører i standart og en af reglerne er at pumbehuset skal være originalt.
Derfor er det største brændstof element der er plads til 10mm, hvor nogle andre kører med optil 13mm.
Det har dog ikke været det store problem at kør nr 2 de fleste steder i år selvom det er en ny motoristedet for den gamle med store foringer