SE HER, noget fra Thansen der virkeligt fungerer :)
Redaktør: Moderatorer
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
SE HER, noget fra Thansen der virkeligt fungerer :)
Hej drenge...
Fik lige fat i en "usb til seriel"-adapter hos thansen. Den testede ok med hyperterminal, så installerede megatune. Koblede MS til den og smed den på den bærbare i bilen. WUHUU, den fungerer faktisk! Så var det jo faktisk de 150 kroner værd... Syntes lige i skulle have den oplysningen!
Daniel.
Fik lige fat i en "usb til seriel"-adapter hos thansen. Den testede ok med hyperterminal, så installerede megatune. Koblede MS til den og smed den på den bærbare i bilen. WUHUU, den fungerer faktisk! Så var det jo faktisk de 150 kroner værd... Syntes lige i skulle have den oplysningen!
Daniel.
-
Gæst
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt:
- Brian SPC
- Medlem
- Geografisk sted: Barrit
- Kontakt:
Hva har du sat den til i instillinger ? baud 9600 eller hva og så selvfølgelig den rigtige COM port, men er der andet man skal pille ved , jeg kan nemlig ikke lige få min til at virke endnu. Du skiver noget med en fil ??
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
www.SPC-Net.dk
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt:
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt:
- Brian SPC
- Medlem
- Geografisk sted: Barrit
- Kontakt:
Jeg har ikke noget stimboard, så jeg har først kunne prøve at tilslutte pc´en til boxen nu hvor jeg har fået den monteret i bilen, men ja der er strøm på MS den lyser i den ene røde led og når jeg sætter tænding på så kører bensinpumpen også lidt ca. 3 sec . Jeg prøver lige at rode lidt mere med det i morgen, det er nok nogle settings til USB til Seriel converteren til skal rodes med, jeg har også lige læst herinde noget med en .ini fil man skal ændre noget i for at få T.Hansen converteren til at virke ordentlig.
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
www.SPC-Net.dk
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt: