Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
-
RG
#1
Indlæg
af RG »
Hey, nogen der har erfaringer med at bygge det selv?
-
RG
#3
Indlæg
af RG »
Jo det har jeg...
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#4
Indlæg
af K-FINN »
Har bygget et par stykker.Det er vigtig at rør ikke er fastgjorte til hinanden,fra flange og ned til der hvor de samles.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele

-
Gæst
#5
Indlæg
af Gæst »
Oki takker, det er måske for det ikke revner? Hvor kan man få laserskået flancerne eller er der anden måde og lave det på?
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#6
Indlæg
af K-FINN »
Ja det skal være sådan at rør kan trække sig uafhængig af hinanden.
Flanger kan man få skåret på mange maskinværksteder.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele

-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#8
Indlæg
af K-FINN »
Haha ja mman skulle tro jeg havde lavet efter den
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele

-
skovbamsen
- Junior Medlem
- Indlæg: 91
- Tilmeldt: 04 mar 2004, 22:30
#9
Indlæg
af skovbamsen »
her er et jeg engang har lavet
-
Vedhæftede filer
-

- Billede.jpg (43.21 KiB) Vist 1709 gange
-
duckstar
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
#10
Indlæg
af duckstar »
Nu I alle er så gode til at lave turbomanifolde, hvem af jer vil så have den ære at bygge en til min Fiat?
Min nuværende standardmanifold er flækket på oversiden, svejst to gange og det holder ikke ret længe af gangen.
Vh. Anders