Michael (rød GT fra FKD) fik sin slæde kasseret til syn pga. udskiftet intercooler og trykrør - skulle dokumentere miljøpåvirkningerne ved denne ændring...
duckstardeluxe skrev:Det kan jeg ikke tro Claus. Håber det ikke. Har tænkt mig at lade trykrør og IC sidde når jeg kører til syn.
Så kan du jo lige fortælle hvordan det går, når du ha været til syn Ikke at jeg ved hvornår det bliver aktuelt for mig, men jeg håber da at det sker en dag.
ja gad også godt vide hvad de siger for nu er det godt nok noget andet men hvis du har lygter siddende på bilen eksempel. tågelygter så skal de virker til syn også selvom du viser ham at ledningerne ikke er trukket eller monteret... hele tågelygten skal fjernes at man så sætter dem på bagefter eller hvad man gør det er de jo ikke herre over... men hvis de sidder der så skal de virke men om de ser på en blank alu bandit i fronten med samme syn det må guderne vide...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Er det ikke bare at sætte et filter fast i den ene ende af IC'en og den anden ende op i indsug. manifolden? Eller er der for meget modstand i en IC til at den ikke kan suge nok luft og derfor laver et højere CO2 tal? Jeg havde da tænkt mig at gøre det...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
klyfax skrev:Er det ikke bare at sætte et filter fast i den ene ende af IC'en og den anden ende op i indsug. manifolden? Eller er der for meget modstand i en IC til at den ikke kan suge nok luft og derfor laver et højere CO2 tal? Jeg havde da tænkt mig at gøre det...
Det er en turbo diesel
Kan iøvrigt ikke se hvad problemet skulle være, trykket er vel ens med eller uden standard ic... Udover trimningen
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."