Her onsdag aften var en kammerat og jeg over i Malmø og se race på Meca Raceway. Bilen kørte fint der over, men så da jeg var på vej hjem, sku jeg dreje ned af en vej og rammer et hul i vejen og så går bilen ud og den vil bare ikke starte igen. Havde værktøjskassen med og går så i gang med og fejlfinde og kommer frem til at benzinpumpen ikke siger noget når der blir sat tænding på. Det plejer den og gør. Måler lidt på det forskellige, men opgiver og gøre mere ved det. Så måtte blive hentet af falck.
Så dagen efter låner jeg en ms-box fra en kammerat og sætter den i bilen og benzinpumpen kører med det samme der kommer tænding på og bilen starter også. Så min konklusion må værer at min egen ms-box må værer stået af på en eller anden måde.
Bilen er en Fiat uno turbo 1.4 og med ms til og styre indsprøjtningen, det er en Henrik GM box jeg har.
Mærkeligt problem med Megasquirt.
Redaktør: Moderatorer
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
Mærkeligt problem med Megasquirt.
Jonas Olsen
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Og sådan en vogn har ikke tilfældigvis en kollisionssensor, som skal standse benzinpumpen i tilfælde af trafikuheld???
Det er set før, at sådan een kan udløses blot ved et "hump" på vejen.
Og at venlige Falckfolk har kontrolleret/genindkoblet den.....
VH Lars
Det er set før, at sådan een kan udløses blot ved et "hump" på vejen.
Og at venlige Falckfolk har kontrolleret/genindkoblet den.....
VH Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Olsen; tag lige kontakt til mig direkte, så finder vi en løsning. Er boksen helt død, eller er det kun pumpen der ikke kører?
Er det ikke dig der har duckstars gamle boks, eller husker jeg forkert?
Er det ikke dig der har duckstars gamle boks, eller husker jeg forkert?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!