Side 1 af 1

hjælp med Blow Off - Dump ventil

: 21 jul 2005, 15:01
af Gæst
hej, jeg har sat kompressor sc14 på min vw 1,8 passat med den blæsser ud i Blow Off - Dump ventil fra tomgang og op hvad kan det være ?

: 21 jul 2005, 15:13
af RSV
Det er vel kun naturligt, hvis du kører med åben ventil, kompressoren laver jo luft hele tiden, også i tomgang

: 21 jul 2005, 15:23
af Thomas - Clio
jeg tror du har monteret den forkert, den kan f-eks siddet lige føre indsugningspjældet, med en slange hen i indsugningsmanifolden

: 21 jul 2005, 15:32
af Gæst
den sider på indsugningsmanifolden hend til bremseforstærkern ?

: 21 jul 2005, 15:53
af Saab-Daniel
Den skal sidde et sted før dit gasspjæld (altså selve monteringen af ventilen) og så skal den have den lille vacuum-slange tilsluttet et sted efter gasspjæld. Den skal ikke have fra bremseforstærkeren, der vil der jo være vacuum hele tiden, sådan som jeg forstår det...
Daniel.

: 21 jul 2005, 16:51
af K-FINN
Hvis det er en roots sc14 der normalt sidder på toyota agze motor,er der el-kobling på.Den skal ikke køre hele tiden.Har du sluttet det rigtig til.
MVH Finn

: 23 jul 2005, 21:13
af grydesvamp
Billede

som vist på billedet er bov'en monteret FØR gasspjæld og vacum slangen fra bov'en skal monteres EFTER spjældet.
når du slipper gassen lukker spjældet og der dannes vacum i indsugningsmanifolden samtidig med at trykket stiger FØR spjældet på den måde bliver bov'en aktiveret håber du forstår..

: 24 jul 2005, 10:26
af Gæst
Jeg siger tak få svarene , nu er den fesse ind tak.

v.h. frank