tændingsbanken
: 17 jul 2005, 01:30
hey alle
Har en audi 80 1,8 med en lille turbo på(kkk 03 Audi A3) bosch opel motor styring. intercooler. dyser til over 230 hk. 2,5" rustfri hjemmelavet udstødning med hul lige igennem hele vejen ud, de første 30 cm lige efter turbo er 3" . stempler, plejlstænget og top fra G60 som gir kompression på 8,0-1. har kørt med 0,6 bar i et halvt års til uden de store problemer. igår var jeg så på feldet ved rh-motorsport, nu skulle den ha noget godav den lille kværn. problemet var bare det at det ikke lykkeds at komme over 0,7 bar uden at den tændingsbankede, uanset hvad der blev gjort ved benz eller tænding. Vi snakkede om at det nok måtte være turboen der sætter begrænsningen, at motoren simpelthænd ikke kan komme af med skidet igen, så det er lidt det teorien går på. nogen af jer der har nogen erfaringer eller bud på hvad det ellers kunne være
Har en audi 80 1,8 med en lille turbo på(kkk 03 Audi A3) bosch opel motor styring. intercooler. dyser til over 230 hk. 2,5" rustfri hjemmelavet udstødning med hul lige igennem hele vejen ud, de første 30 cm lige efter turbo er 3" . stempler, plejlstænget og top fra G60 som gir kompression på 8,0-1. har kørt med 0,6 bar i et halvt års til uden de store problemer. igår var jeg så på feldet ved rh-motorsport, nu skulle den ha noget godav den lille kværn. problemet var bare det at det ikke lykkeds at komme over 0,7 bar uden at den tændingsbankede, uanset hvad der blev gjort ved benz eller tænding. Vi snakkede om at det nok måtte være turboen der sætter begrænsningen, at motoren simpelthænd ikke kan komme af med skidet igen, så det er lidt det teorien går på. nogen af jer der har nogen erfaringer eller bud på hvad det ellers kunne være