Side 1 af 1
Garrett T2 på 1.8l motor ??
: 01 jul 2005, 01:44
af Juel
Hejsa Alle
Er en T2 ikke nok til en 1.8l motor der kun skal køre med 0,4bar ??
Mvh
Morten
: 01 jul 2005, 01:53
af JPP
Kan du se hvilket A/R forhold din turbine og kompressor side har?
Mvh Jakob
: 01 jul 2005, 02:17
af Juel
JakobM skrev:Kan du se hvilket A/R forhold din turbine og kompressor side har?
Mvh Jakob
Nej

kan simpelthen ikke finde specs på den andet en mål... der står mange steder at den kan yde op til 160hk, og det er jo noget over det jeg skal bruge..
Mvh
Morten
: 01 jul 2005, 02:22
af John Sahl
Jeg vil mene den er for lille, den er allerede i det mindste på en 1372ccm Uno Turbo motor hvis man presser den lidt..
.
: 01 jul 2005, 02:30
af Juel
John Sahl skrev:Jeg vil mene den er for lille, den er allerede i det mindste på en 1372ccm Uno Turbo motor hvis man presser den lidt..
.
Ja ved godt den er lille, men den skal kun levere 0,4 bar ! dvs ingen monster tuning..
Er det så ikke nok ? jeg skal ikke hive 200hk ud af motoren bare en 140stk..
: 01 jul 2005, 14:22
af grydesvamp
se på hvor stor turboen er på en 1,8t og find en med samme A/R forhold..
Re: Garrett T2 på 1.8l motor ??
: 01 jul 2005, 16:59
af 2fat2fly
Juel skrev:Hejsa Alle
Er en T2 ikke nok til en 1.8l motor der kun skal køre med 0,4bar ??
Mvh
Morten
Garrett T2
Fra 1,1 – 1,6 l og fra 100 – 160 hk.
Anbefalet max. ladetryk 1,3 bar.
tror nu nok det skal virke,måske den holder lidt igen på toppen hvis det kniber med at komme af med udstødnings gassen.
: 01 jul 2005, 18:53
af rogengell
audi og vw 1.8t med 180 hk og det er kun en kkk k03 den er sku da lille.
ja en t2 er lille man når andre kan. ka du vel også gøre det