Er der nogen der har prøvet at smide turbo på en 2.0 duratec motor?
Eller er der nogen der kender til holdbarheden på samme motor ved trykladning?
Kan ikke finde nogen firmaer der har kits til dem så jeg må jo selv igang.
Det er en mondeo og de er svære at finde tun og styling til,mærkeligt når der køre så mange.
tun af mondeo
Redaktør: Moderatorer
-
AV
Der er ikke så mange med den 145 HK 2.0 Duratec. Og de fleste
af dem er firmabil eller første ejer med service hos Ford.
Du kan nok finde mere til 115 HK 1.8 Zetec og 130/136 HK 2.0 Zetec.
Og jeg mener at der er et par engelske firmaer som sælger turbo til dem.
Og jeg mener også at der kører et par hjemmebuyggede rundt herhjemme.
af dem er firmabil eller første ejer med service hos Ford.
Du kan nok finde mere til 115 HK 1.8 Zetec og 130/136 HK 2.0 Zetec.
Og jeg mener at der er et par engelske firmaer som sælger turbo til dem.
Og jeg mener også at der kører et par hjemmebuyggede rundt herhjemme.
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvis det ikke skal være et lav det selv system så mener jeg jackson racing laver et kompressor kit til den maskine
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- duratec
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 18 jun 2005, 16:57
- Geografisk sted: nordsjælland
Re: tun af mondeo
Det bliver så lav selv system.
Ingen der kender til holdbarheden på denne motor?
Der sidder plastik indsugnings manifold på, hvad kan de klare af tryk før de revner?
Har tænkt på en Gt2860R turbo, burde den ikke passe fint til en 225-250HK?
Sænker selvfølgelig kompresion med stål toppakning.
Ingen der kender til holdbarheden på denne motor?
Der sidder plastik indsugnings manifold på, hvad kan de klare af tryk før de revner?
Har tænkt på en Gt2860R turbo, burde den ikke passe fint til en 225-250HK?
Sænker selvfølgelig kompresion med stål toppakning.
-
s@g
- Mester Medlem
- Indlæg: 621
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 23:30
- Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Prøv at tage en kigger på : https://www.burtonpower.com
De har alt til ford!
De har alt til ford!
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!
Fri bane, fuld hane!!!
Fri bane, fuld hane!!!