Chip tunig til golf 3 1,8 90 hk med kompressor

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Ballegaard
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15 jun 2005, 01:19

Chip tunig til golf 3 1,8 90 hk med kompressor

#1 Indlæg af Ballegaard »

Hejsa. er der nogen der har forstand på hvordan en golf 3'er med kompressor med magnet kobling skal chippes for at den kan holde til det og kommer til at kører ordenligt.

Hvis der er nogen der ved hvor man kan få gjort det til rimelige penge eller om man selv kan gøre det og hvordan.

Hilsen Thomas
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Indlæg: 529
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#2 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Uden at kende særligt meget til en golf, så mener jeg ikke du kan chippe den, så den går ordentligt med kompressor.
Den originale motorstyring er ikke forberedt til trykladning, og jeg tvivler også på at dyserne kan give nok benzin.
Hvad er dit benzintryk, og hvad lader kompressoren med?
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Ballegaard
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15 jun 2005, 01:19

#3 Indlæg af Ballegaard »

oki. jeg har snakket med RH motor sport de sagde den skulle en dobbelt chip i så den kørte over på et andet program når kompressoren slog til. men det kostede 6000 kr hvilket jeg synes var temmeligt dyrt og så tænkte jeg på om man ikke bare kunn chippe den så den var chippet heletiden og kørte på det samme program
mummi

#4 Indlæg af mummi »

jep der skal en dobbel chip til for at det fungere. og det koster de 6000kilo
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#5 Indlæg af K-FINN »

Ellers også spare du lidt penge og montere MS,så er der alle muligheder.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar