turbo på 1,8l
Redaktør: Moderatorer
-
mazda
turbo på 1,8l
Hej
Jeg har en t2 turbo fra en 2,9l diesel som jeg vil sætte på min
mazda 626 GE 1,8l. eller er den for lille?
havde tængt mig ca 0,4/0,5 bar.
Jeg har en t2 turbo fra en 2,9l diesel som jeg vil sætte på min
mazda 626 GE 1,8l. eller er den for lille?
havde tængt mig ca 0,4/0,5 bar.
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Indlæg: 255
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:13
- Geografisk sted: København
-
mazda
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Indlæg: 255
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:13
- Geografisk sted: København
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
De skriver lidt om her hvad der passer til hvad :
http://www.scanturbo.dk/images/t_efterm ... T2plus.jpg
http://www.scanturbo.dk/images/t_efterm ... T2plus.jpg
-
mazda
- duckstar
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Uanset hvor lavt tryk du har tænkt dig at køre med skal du huske, at en T2'ers udstødningshus er meget lille. Det vil virke som en prop i udstødningen, hvorfor en T3 med et trim tilpasset din motors volumen vil være at foretrække.
Med en T2 på en 1,8 liters motor kan du komme ud for at manifolden bliver ekstremt varm, samt at laderen simpelthen får en ret lille levetid pga. den "løber fra sig selv".
Med en T2 på en 1,8 liters motor kan du komme ud for at manifolden bliver ekstremt varm, samt at laderen simpelthen får en ret lille levetid pga. den "løber fra sig selv".
Vh. Anders