Hej... Jeg har en 2,0e (CIH) der kører med LE-jet. styring. Kan jeg koble en mapsensor til den styring så jeg kan skrotte mængdemåleren??
Er deet en linær stigning der er på luftmængdemålener ifht. RPM?? Og ligeledes med MAP-sensoren???
På forhånd mange tak!
MAP-sensor istedet for luftmængdemåler??
Redaktør: Moderatorer
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 15 feb 2004, 16:46
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 15 feb 2004, 16:46
- Geografisk sted: Aalborg
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jo, det duer ikke.
Nok ikke det svar du gerne ville have, men sådan er det nok.
Nok ikke det svar du gerne ville have, men sådan er det nok.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 15 feb 2004, 16:46
- Geografisk sted: Aalborg
[quote="HenrikGM"]Jo, det duer ikke.
Nok ikke det svar du gerne ville have, men sådan er det nok.[/quote
Nej det var ikke lige det jeg håbede på :/ Det er nemlig mht. spjældhuse. Men så ville en MS pakke vel kunne klare skærene??
Hvad ville så være smartet, køre med TPS eller MAP??
På forhånd mange tak!
Nok ikke det svar du gerne ville have, men sådan er det nok.[/quote
Nej det var ikke lige det jeg håbede på :/ Det er nemlig mht. spjældhuse. Men så ville en MS pakke vel kunne klare skærene??
Hvad ville så være smartet, køre med TPS eller MAP??
På forhånd mange tak!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Har du spjældhuse og ret vild knast, så kan du glemme at køre med MAP.
Så hedder det TPS sensor istedet(alpha-N)
Så hedder det TPS sensor istedet(alpha-N)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 15 feb 2004, 16:46
- Geografisk sted: Aalborg
HenrikGM skrev:Har du spjældhuse og ret vild knast, så kan du glemme at køre med MAP.
Så hedder det TPS sensor istedet(alpha-N)
Okay... MS kan vel også køre Alpha? Desværre er min TPS bare 3 kontaktor der fortæller om spældet er lukket, midt eller åben... men er det ikke bare i bund og grund en varibel mod. 0-5 V?
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ja, det kan MS.
Ja, det er en variabel modstand
Kommer du til DHB, så kan du da se et par biler der kører alpha-N...
Ja, det er en variabel modstand
Kommer du til DHB, så kan du da se et par biler der kører alpha-N...
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!