Jeg skal til synfanden med min RST her om 14 dage, og den skulle jo gerne igennem -
Hvad gør i med CO nu der er chip i..?? Er det bare en justering med en co måler i røven, eller skal der mere til?? - og bagefter...skal jeg ha rullet den igen??8)
Jeg har også en RST som er chippet , og hvor Co nok også er lidt i overkanten Jeg fik den bare justeret ned aftenen før og i samme omgang noteret jeg mig lige hvad den var inden. Så trillede jeg stille og rolig over til den grimme synsmand, og fik bilen synet, trille stille og roligt hjem igen og skruet så svinet op igen !!!
Ford Escort RS Turbo S2
Streetracing is NOT a crime !
Brothers .... What we do in life, Echoes in eternity !
Jeg har en 405 m. chip+støre dysser+anden indsuning
og den ligger langt under det den skal!
Kør ind på vilket som helst værksed og lige få den tjekket, det
koster moske lidt øl og tager 5 min!
men husk motoren skal være i arbejds temp!
Det er jo kun i tomgang de måler på en benziner
Pappa the Kid skrev:Jeg har en 405 m. chip+støre dysser+anden indsuning og den ligger langt under det den skal! Kør ind på vilket som helst værksed og lige få den tjekket, det koster moske lidt øl og tager 5 min! men husk motoren skal være i arbejds temp! Det er jo kun i tomgang de måler på en benziner
Hilsen Bjarke
De måler sommetider også ved delgas(2500-3000rpm), så man kan ikke altid være sikker på det kun er tomgang de kontrollere