tun til suki swift?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Gæst

tun til suki swift?

#1 Indlæg af Gæst »

Hej hej

jeg har en swift 1.3 fra 97, hvad kan jeg gøre for at få lidt mere ud af den, hvis det stadig skal være lovlig?
jeg har smidt et k&n filter i, men det er da ikke meget man får ud af det...

håber i kan hjælpe mig.
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#2 Indlæg af grydesvamp »

har ikke meget forstand på nye biler men måske en knast eller 2 og så en chip. udover det kan en banan manifold samt planing af topstykket også være en god løsning.
Fri bane fuld hane! :-)
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

Re: tun til suki swift?

#3 Indlæg af mh »

Anonymous skrev:hvad kan jeg gøre for at få lidt mere ud af den, hvis det stadig skal være lovlig?

tja så kan du lægge 20% til din nuværende effekt så er det fuldt ud lovligt... (med hensyn til bremser osv....)(den skal selvfølgeligt stadigt overholde CO%)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
lqs
Mester Medlem

#4 Indlæg af lqs »

VRØVL! den skal ikke kun overholde CO%. der skal en komplet ny EURO 2 test til.... mellem 50-100 tusinde..... det er så slet ikke sikkert den består=pengene spildt! skal det være 100% lovligt kan faktisk du intet gøre uden en TUV attest eller lign. barskt, men sandt! MVH. søren
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Geografisk sted: Jyllinge

#5 Indlæg af nmb1022 »

Ahhhh en suzuki swift :lol: :lol: Jeg har haft fornøjelsen af kører ræs mod en 250hk djævel. Tror nok jeg har hans nummer et sted, men den motor har været MEGET dyr at lave!!!
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Besvar