er vi så slemme????

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

er vi så slemme????

#1 Indlæg af møffe »

http://www.skovgaard.org/europe/denmark.htm

det er da godt nok et meget slem måde at beskrive danskere. :shock: :shock: :shock: :shock:
s@g
Mester Medlem
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg

#2 Indlæg af s@g »

Hva er det lige for et eksempel han bruger?? Janteloven!! Og det er så dansk som noget kan blive.
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#3 Indlæg af møffe »

jeg må nok indrømme jeg blev lidt harm da jeg begynte at læse det?? han er sq da noget af det mest negative jeg længe har set..
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#4 Indlæg af HenrikGM »

Med den holdning, demonstrerer han direkte hvordan han selv ser på janteloven. Janteloven er en dejlig lille sag der altid fungerer som et tveægget sværd, og Finn pølseskin her demonstrerer fint hvordan jantelovens sværd skærer glimrende i ham selv, trods han ivrigt svinger den mod så mange andre.

Holddakæft et kvaj.

Manden må da være syg i potten siden han bruger al den tid på negativ adfærd.

Det bliver jo helt normalt at bruge en hel fredag aften og nat på at rode med en 15 år gammel plæneklipper man kan købe en ny af til 1800dkr. Især når man sammenligner med Finn her....!! :shock:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Mikkl
Medlem
Geografisk sted: Sundet

#5 Indlæg af Mikkl »

Hvad fanden fejler ham skovgaard??

mvh
mikkl
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#6 Indlæg af Ole.. »

Tja.. Ham Finn Skovgaard har da på et eller andet tidspunkt i hans liv lært, at overdrivelse fremmer forståelsen :shock:

Men dermed ikke sagt, at han ikke har ret i meget af hvad han skriver :wink:

Dem af jer, der har læst HELE teksten, må give mig ret i, at man på nogen tidspunkter i teksten har siddet, og kunne nikke gendkenden til noget af det han har skrevet.

Men lad os alle håbe, at Finn søger læge, og for ordineret enten nogen steso´er eller nogen lykkepiller, for han trænger da til, at se lidt lyser på tilværelsen :D

Eller måske han bare trænger til et skrald fisse :idea:
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#7 Indlæg af Dagooz »

Nah, han er bare typen der aldrig er tilfreds og skal rakke ned på alt og alle. Klar brug af janteloven!!
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
K-FINN
Mester Medlem

#8 Indlæg af K-FINN »

Hmmm har ikke lige læst artikel.Kan du ikke lige uddybe det henrik.:-)
Håber det er positivt du mener det.
MVH Finn.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenreX
Nyt Medlem
Geografisk sted: Horsens

#9 Indlæg af HenreX »

Han skulle da tage og finde et andet land og bo i... :evil: :evil:
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#10 Indlæg af HenrikGM »

Finn Tolstrup Pedersen skrev:Hmmm har ikke lige læst artikel.Kan du ikke lige uddybe det henrik.:-)
Håber det er positivt du mener det.
MVH Finn.

Well, læs artiklen. Du kan nok selv finde en passende holdning.

Ved godt skribenten er din navnebror, men det er forhåbentligt også eneste lighedstegn...Medmindre du da deler IPadresse med skribenten :shock:

:wink:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar