fremvisning

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
pug16

fremvisning

#1 Indlæg af pug16 »

Er der nogen i århus området der kører med MS, der evt ville fremvise deres bil. Jeg overvejer selv at gå igang. men er lidt nervøs for programeringen. Altid rart at "snuse" lidt til andres projekter først.
Postal DK
Medlem

#2 Indlæg af Postal DK »

Hvis det bliver nær århus vil jeg også godt kigge med. :)
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#3 Indlæg af HenrikGM »

Hvad kan karakteriseres som "nær århus"??

Er Herning over smertegrænsen for århusianere?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Postal DK
Medlem

#4 Indlæg af Postal DK »

kan vel lige gå :D
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#5 Indlæg af møffe »

jammen så er jeg da med på en kikker.
Gæst

#6 Indlæg af Gæst »

Lad os finde en dato.
møffe
Mester Medlem

#7 Indlæg af møffe »

Anonymous skrev:Lad os finde en dato.

henrik GM er det dig der skrev det?? og er der nogle bud på en dato??
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#8 Indlæg af HenrikGM »

Nej, det var ikke mig. Normalt kan jeg ikke fordrage den temmeligt skizofrene "Gæst". Han er sgu ikke til at blive klog på. Man tror jo der er tale om multiple personality disorder. frygteligt at snakke med folk der kan skændes med dem selv :D

Jeg har ikke lige tid pt, grundet flytterod, og kan ikke overskue hvornår det kan lade sig gøre. Må lige vente til jeg er på plads hvis det er noget jeg skal afholde.
Henrik
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
møffe
Mester Medlem

#9 Indlæg af møffe »

det er bare i orden. måske vi skal arrangere noget på flyvestation vandel, hvis pug klub dabmark laver de sædvanelige arrangementer
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#10 Indlæg af HenrikGM »

Hvis folk kan samle sig i små grupper af 5-7 stykker, så kan der måske arrangeres noget med kort varsel, men jeg laver ikke flere arrangementer som PKJ fik for nylig, og vwbugsherning i sidste weekend den næste månedstid.

Men det er nød til at være med kort varsel, og så er det jo svært at samle folk og svært for folk at planlægge efter det...

Mangler hårdt noget mere "legetid".....;-)

Om nogen tid, når jeg er rimeligt på plads, så kan jeg måske få lov at komme ud og lege igen ;-)
Henrik
Citat slut.
Besvar