Tryk på BMW
Redaktør: Moderatorer
-
Narko
- Medlem
- Indlæg: 118
- Tilmeldt: 23 feb 2004, 21:26
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
- bmwmanden
- Medlem
- Indlæg: 208
- Tilmeldt: 12 jan 2004, 20:31
- Geografisk sted: Vejle
Hej
Tja...jeg er nu mest til turbo, men jeg tror nu nok at jeg vil foreslå en kompressor her. Godt nok r det en dyrere løsning, men erfaring viser at det holder en smule længere tid med kompressor...dog vil jeg nok anbefale at skifte stempler til nogle med lavere kompression...uanset hvad du sætter på den...
Tja...jeg er nu mest til turbo, men jeg tror nu nok at jeg vil foreslå en kompressor her. Godt nok r det en dyrere løsning, men erfaring viser at det holder en smule længere tid med kompressor...dog vil jeg nok anbefale at skifte stempler til nogle med lavere kompression...uanset hvad du sætter på den...
BMW ---> Best Motor in the World!
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Re: Tryk på BMW
per b skrev:Hvad ville i foretrække på en E36 325i Turbo eller kompressor!!!!
Kompressorsæt kan du få med Tüw hvis du har mønt nok, men de køre normalt ikke meget højere end 0.4-0.5bar. turbo sæt tror jeg ikke du får synet og vil også tag noget længere tid at afmontere før et syn, men et plus er du kan køre meget højere tryk. men hvis du ikke vil åbne din motor så skulle 0.6bar være max, men du skal have større dyser i og ændret din Cpu.
-
per b
- dikkedarer
- Indlæg: 13
- Tilmeldt: 01 aug 2004, 17:52
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
-
Gæst
... HHmm, gad godt vide hvilken 5-serie (model), den STØRRE kværn skulle komme fra...??? Eftersom vi snakker en E36 325i= 24v M50 motor... Mindes ikke denne motor findes i en 5-serie som skulle være "større"... Hvis du ikke er bange for, at skulle bruge lidt tid på at bytte motor ud inden syn, ville jeg klart vælge en komplet E36 3.0L M3 maskine, find den komplet med gearkasse, box, kardan og udstødning, så smutter den frisk lige ned i hullet.. Og den kører/ starter bare hver eneste dag, samtidig er den absolut ikke bange for at blive kørt til omdrejningsbegrænseren, nærmere tværtimod, den TIGGER dig sgu om det... Og gør det med fornøjelse...dikkedarer skrev:Motoren skal bygges en del om før det holder. Alternativt tror jeg det er en billigere løsning at smide en større kværn i fra en 5-serie.
En voldtrimmet BMW suge motor trækker EXCELLENT
Uanset hvad du vælger, så skal der skiftes kværn til syn.
-
Gæst
Re: Tryk på BMW
2fat2fly skrev:per b skrev:Hvad ville i foretrække på en E36 325i Turbo eller kompressor!!!!
Kompressorsæt kan du få med Tüw hvis du har mønt nok, men de køre normalt ikke meget højere end 0.4-0.5bar. turbo sæt tror jeg ikke du får synet og vil også tag noget længere tid at afmontere før et syn, men et plus er du kan køre meget højere tryk. men hvis du ikke vil åbne din motor så skulle 0.6bar være max, men du skal have større dyser i og ændret din Cpu.
??? en SC12 Roots kompressor kører 0,7 bar standard ???
mvh
Ruben