Nos på vr6
Redaktør: Moderatorer
-
NOS;)
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 20 jan 2004, 18:13
- Geografisk sted: Grenaa
Nos på vr6
Hey folkens..!
Hvad vil i sige en golf 3 Vr6 med standard motor kan holde til MAX af Nos?
Har en kammerat der pønser lidt med tanken..
Hilsen M.weje
Hvad vil i sige en golf 3 Vr6 med standard motor kan holde til MAX af Nos?
Har en kammerat der pønser lidt med tanken..
Hilsen M.weje
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Indlæg: 679
- Tilmeldt: 26 mar 2004, 14:30
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
hvis ALT i motoren er standart så kan den slet ikke holde til det....
Nuværende bil:
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
HKS> hhmmmm
Jeg kan SLET ikke se ideen i den udtalelse
Selfølgelig kan den holde til noget gas. Om det er er 15hk eller 250hk. Kender desværre ikke vr6 motoren så kan ikke sige hvor holdbar den er. Men vil som minimum sige 50hk uden problemer. Der trods alt 6 propper at banke på
Dog handler det ALTID om hvordan man bruger det og om det i det hele taget er sat rigtigt til.
Uvidenhed dræber MANGE motore. Det tror jeg mange herinde kan skrive under på
Jeg kan SLET ikke se ideen i den udtalelse
Selfølgelig kan den holde til noget gas. Om det er er 15hk eller 250hk. Kender desværre ikke vr6 motoren så kan ikke sige hvor holdbar den er. Men vil som minimum sige 50hk uden problemer. Der trods alt 6 propper at banke på
Dog handler det ALTID om hvordan man bruger det og om det i det hele taget er sat rigtigt til.
Uvidenhed dræber MANGE motore. Det tror jeg mange herinde kan skrive under på
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
- 242TI
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 09 jun 2004, 12:52
- Geografisk sted: midt. jyl.
- Kontakt:
hej.
TIL HKS: det er jeg ikke enig i
, jeg har lavet en med turbo
der blev ikke lavet noget ved motoren, udover box, og øget benz tryk/mængde.
den køre med 246HK med lavt ladetryk, og 291HK ved højt(0,8 bar).
en VR6 er en rimelig stærk motor, bare den får benzin nok
ved 0,8 bar- 291HK, og 6-7% i co, målte vi "kun" 780`C i udstødningsmanifolden før turbo. det er der ikke noget der smelter af
jeg vil mene at den godt kan holde til gas, bare det bliver kørt ind på ruller
jeg har også lavet en G2 1,8-16v, med gas. 212HK og 309NM.
den har kørt et år(min 15 af de store HN-flasker) uden problemer, og han køre som et svin
noget som også glemmes er flasken´s temperatur, den skal helst være konstant.
nos eller N2O som det hedder, har et flaske tryk på 63 bar ved 30`C, og 30 bar ved 0`C.
en sol-varm bil med 40`C i bag/ved flasken, giver nu 75 bar- 12 bar mere
..
Det er NU din motor springer i luften eller smelter
den får for meget gas...
SÆT så det gas på den VR6
, jeg vil nok godt hjælpe med at rulle soén 
TIL HKS: det er jeg ikke enig i
der blev ikke lavet noget ved motoren, udover box, og øget benz tryk/mængde.
den køre med 246HK med lavt ladetryk, og 291HK ved højt(0,8 bar).
en VR6 er en rimelig stærk motor, bare den får benzin nok
ved 0,8 bar- 291HK, og 6-7% i co, målte vi "kun" 780`C i udstødningsmanifolden før turbo. det er der ikke noget der smelter af
jeg vil mene at den godt kan holde til gas, bare det bliver kørt ind på ruller
jeg har også lavet en G2 1,8-16v, med gas. 212HK og 309NM.
den har kørt et år(min 15 af de store HN-flasker) uden problemer, og han køre som et svin
noget som også glemmes er flasken´s temperatur, den skal helst være konstant.
nos eller N2O som det hedder, har et flaske tryk på 63 bar ved 30`C, og 30 bar ved 0`C.
en sol-varm bil med 40`C i bag/ved flasken, giver nu 75 bar- 12 bar mere
Det er NU din motor springer i luften eller smelter
SÆT så det gas på den VR6
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
- 242TI
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 09 jun 2004, 12:52
- Geografisk sted: midt. jyl.
- Kontakt:
hej.
1. Her i jylland kommer man langt for et par tusser
2. Hvilket type gas anlæg
3. Komplet montering, eller bare justering
mvh. skou
1. Her i jylland kommer man langt for et par tusser
2. Hvilket type gas anlæg
3. Komplet montering, eller bare justering
mvh. skou
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Indlæg: 679
- Tilmeldt: 26 mar 2004, 14:30
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
242TI skrev:der blev ikke lavet noget ved motoren ,udover box, og øget benz tryk/mængde
det er jo det jeg mener...
Hvis man har en standart motor og bare sætter NOS til og fyrer den holder den ik til det... det var skam bare det jeg ville sige...
Nuværende bil:
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
242ti> Derfor er det smart at have en tryk/varmestyret varmetæppe. Så kører man altid med det samme tryk. Det er sku for farligt at justere et gasanlæg ind ved f.eks 700psi, selv i kolde DK
En tusse godt spenderet på et varmetæppe
Har aldrig oplevet tryk over 900psi uden varmetæppe i min bil, men min ligger heler ikke i bagage rummet. Det eneste problem jeg har stødt på med at køre med 900-950psi er tiden det tager at varme gassen op (hvis nu man ligepludslig får brug for det)
Dog er der jo også råd for det
Min vinterombygning kommer til at byde på flaske varmer over kølevandet. Bilen vil så hele tiden sørge for en varm 900psi flaske 
En tusse godt spenderet på et varmetæppe
Har aldrig oplevet tryk over 900psi uden varmetæppe i min bil, men min ligger heler ikke i bagage rummet. Det eneste problem jeg har stødt på med at køre med 900-950psi er tiden det tager at varme gassen op (hvis nu man ligepludslig får brug for det)
Dog er der jo også råd for det
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
Holm
- Junior Medlem
- Indlæg: 55
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt: