hvorfor ingen effekt fra dette??
Redaktør: Moderatorer
-
Hansen3001
hvorfor ingen effekt fra dette??
Hey, hvorfor siger Per Mai fra Scantune, at jeg ikke vil kunne opnå nogen effekt fra min 3,0 v6 24v mitsu motor ved at hæve kompressionen fra 10:1 til 11:1, samt at ændre knaster, og bruge 3" rustfri udstødning, og så til sidst at montere en "piggy bag" til at trimme det hele som det skal være??? Han siger jeg ingen effekt vil få med mindre jeg montere spjældhuse?? det passer da vidst ikke??? hjælp mig lige her...
- bmwmanden
- Medlem
- Indlæg: 208
- Tilmeldt: 12 jan 2004, 20:31
- Geografisk sted: Vejle
-
Hansen3001
sv
bmwmanden skrev:Hej
Nu kender jeg ikke den motor du taler om, men jeg vil nu nok mene er det er en lodret løgn...han skulle vel ikke stå klar med et tilbud på spjældhuse til dig vel..?? Gammelt salgskneb....
Hæh.. hans tilbud var at han ville modificere mine toppe, og min indsugning... for 7000kr!! det kan jeg sq godt selv hvis det kommer så vidt, men mener sq nok at jeg kunne får meget mere effekt ud af det andet... ikke??
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Nu kender jeg intet til denne motor, men det kunne tænkes at indsugningen på denne model er så elendig at det er den der begrænser for nye ændringer. Derfor spjædhuse sammen med resten.
Kan det tænkes at han har ment at der ikke er noget at hente kontra pengepungen?
Per Mai har jeg alt respekt for
Kan det tænkes at han har ment at der ikke er noget at hente kontra pengepungen?
Per Mai har jeg alt respekt for
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: hvorfor ingen effekt fra dette??
Jeg er ret sikker på at Per har ment i forhold til det du må ofre på det. Value for money er jo rart nok ikk?
Tuning er jo for en stor dels vedkommende også et spørgsmål om at gøre de rette ting i den rette rækkefølge for at få det bedste resultat.
Tuning er jo for en stor dels vedkommende også et spørgsmål om at gøre de rette ting i den rette rækkefølge for at få det bedste resultat.
-
Hansen3001
sv
Min første tanke var jo bestemt også trykladning, har alt dertil, men har ikke kunne finde en løsning på at gøre det lovligt. Har snakket med Per om trykladning til at starte med, og han mente det var den bedste løsning, men hvad sker der når jeg køre en eller anden skovl ihjel?? turbo uden godk. er vel så godt som ingen forsikring?? eller er det bare mig der er røget galt i skoven?? 
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
Re: sv
Hansen3001 skrev:Min første tanke var jo bestemt også trykladning, har alt dertil, men har ikke kunne finde en løsning på at gøre det lovligt. Har snakket med Per om trykladning til at starte med, og han mente det var den bedste løsning, men hvad sker der når jeg køre en eller anden skovl ihjel?? turbo uden godk. er vel så godt som ingen forsikring?? eller er det bare mig der er røget galt i skoven??
Hvis du køre en ihjel med en hastighed inden for det tilladte så burde det vel ikke have noget at sige om bilen så har 2000hk....... men hvis det er fordi du med din nye motor kan nå og trække bilen op på 200kmt på en lille villavej..... så falder hammer nok
-
makz
-
Cossie
- Mester Medlem
- Indlæg: 617
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Der er nogle selskaber som godtager det imod at man betaler en forhøjet forsikring 
Mvh
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

