Side 1 af 1
Dbilas spjæld
: 12 okt 2004, 14:11
af Gæst
Hejsa folkens jeg har en BMW med en E36 M50 motor i.. det er en 2,5i 24v.. der er lavet følgende ting ved motoren 256Grd. ind knast og 244Grd ud, speciel lavet udstødning med banan lignende karakter, chip og self. det obligatoriske K&N filter.. jeg går med tanker om Dbilas spjæld.. men tænker på om det kan betale sig.. hva vil det give af Hk/Nm på vognen.. den ligger allerede på den gode side af 200Hk..
: 13 okt 2004, 23:14
af bmwmanden
Hej
Jeg vil skyde på at du vil få et sted mellem 15 og 25 heste mere....nok nærmere de 25 vil jeg tro, siden du allerede har optimeret motoren en smule. Jeg ved at de er ret dyre, men det giver en lækker lyd, og så ser det jo osse ret blæret ud ik

: 15 okt 2004, 21:29
af Gæst
Hvis du monterer spjæld, vil du også kunne sætte skrappere knaster i
uden at det går ud over din tomgang.
: 16 okt 2004, 02:48
af bmwmanden
Hej
Må hellere lige slå fast, for der er åbenbart mange herinde der her misforstået det...det hedder en skaRp knast, og ikke en skRap knast!!!
: 16 okt 2004, 07:40
af Gæst
Ja og det hedder også majonaise ikk

: 16 okt 2004, 09:55
af møffe
og hvorfor fanden det hedder en skarp knast ved vel ingen. da en knast med flere grader er mere rund????? en skarp knast er vel en standart knast eller det der er ringere
: 16 okt 2004, 13:59
af Morten VJ
Ikke mere rund men mere firkantet.
Og mit bud er ikke en beskrivelse af profilen, men af motorens moment forløb, et større moment over et mindre omdrejningsområde. aka der er monteret en skarp knast i motoren.
KUN ET BUD.
Morten
: 16 okt 2004, 18:15
af Mads RR
om man kalder den skarp, skrap, hot, racing, rally, eller hvad fanden knaster med længere åbningstider og større løftehøjder er blevet kaldt, kan vel være det samme
Mads RR
bmwmanden skrev:Hej
Må hellere lige slå fast, for der er åbenbart mange herinde der her misforstået det...det hedder en skaRp knast, og ikke en skRap knast!!!