Dbilas spjæld
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
Dbilas spjæld
Hejsa folkens jeg har en BMW med en E36 M50 motor i.. det er en 2,5i 24v.. der er lavet følgende ting ved motoren 256Grd. ind knast og 244Grd ud, speciel lavet udstødning med banan lignende karakter, chip og self. det obligatoriske K&N filter.. jeg går med tanker om Dbilas spjæld.. men tænker på om det kan betale sig.. hva vil det give af Hk/Nm på vognen.. den ligger allerede på den gode side af 200Hk..
- bmwmanden
- Medlem
- Indlæg: 208
- Tilmeldt: 12 jan 2004, 20:31
- Geografisk sted: Vejle
-
Gæst
-
møffe
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Ikke mere rund men mere firkantet.
Og mit bud er ikke en beskrivelse af profilen, men af motorens moment forløb, et større moment over et mindre omdrejningsområde. aka der er monteret en skarp knast i motoren.
KUN ET BUD.
Morten
Og mit bud er ikke en beskrivelse af profilen, men af motorens moment forløb, et større moment over et mindre omdrejningsområde. aka der er monteret en skarp knast i motoren.
KUN ET BUD.
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
om man kalder den skarp, skrap, hot, racing, rally, eller hvad fanden knaster med længere åbningstider og større løftehøjder er blevet kaldt, kan vel være det samme
Mads RR
Mads RR
bmwmanden skrev:Hej
Må hellere lige slå fast, for der er åbenbart mange herinde der her misforstået det...det hedder en skaRp knast, og ikke en skRap knast!!!
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"