hvor er mit bakgear
Redaktør: Moderatorer
-
jimmi
hvor er mit bakgear
min corsa har ingen bakgear mere det er totalt underligt der erlige kommet en ny gearkasse på for ca 10000km siden og det har virket kanon entil at jeg tog den ud af gear igår med motoren slukket og nu mangler det bare og alle de andre virker hvad kan det evt være ???
Bilen er en Corsa A 1.2
Bilen er en Corsa A 1.2
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Thomas.
- Medlem
- Geografisk sted: Danmark
-
Gæst
-
Gummispoiler
- Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
- Kontakt:
Hej der'...
Kunne godt tænke mig at vide hvad der sker hvis du dobbeltkobler inden du prøver bakgearet...
Hvis af en eller anden grund du ikke er helt med på hvad jeg mener:
1) Tænd Motor
2) frigear
3) slip kobling HELT
4) tryk meget lidt, let og hurtigt på spederen. Faktisk bare et lille *tap*
5) kobling ned
6) prøv så bakgear
Hvis den skulle komme i gear, skulle dit problem forhåbentligt ikke være superseriøst.
Håber det kan hjælpe en smule
MVH Gummispoiler
Kunne godt tænke mig at vide hvad der sker hvis du dobbeltkobler inden du prøver bakgearet...
Hvis af en eller anden grund du ikke er helt med på hvad jeg mener:
1) Tænd Motor
2) frigear
3) slip kobling HELT
4) tryk meget lidt, let og hurtigt på spederen. Faktisk bare et lille *tap*
5) kobling ned
6) prøv så bakgear
Hvis den skulle komme i gear, skulle dit problem forhåbentligt ikke være superseriøst.
Håber det kan hjælpe en smule
MVH Gummispoiler
MVH Niels P.
FP-DE 1,8 16v
"I need your boots, your hat and your Unicycle!"
FP-DE 1,8 16v
"I need your boots, your hat and your Unicycle!"
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Re: corsa
katja skrev:det var magneten som sad fast på bakgears aksel som gjorde at man ikke kunne sætte den i bakgear
magneten der sad fast????......... mener du baklyskontakten..... du har ikke nogle magneter i din gearkasse ud over hvis der sidder en på din bundprop til at optage metal flige og lign......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk