Nogen der har forstand på Porsche, og kan sige hvad der er nødvendigt mere:?: Bortset fra wastegate...
Tuning af Porsche 944
Redaktør: Moderatorer
-
MC LOST
- Nyt Medlem
Tuning af Porsche 944
Jeg er en dreng på 14, der købte en Porsche 944
uden afgift her i Maj, men den er ikke helt hurtig nok, Så jeg købte en Porsche 944 turbo styreboks, turbolader, styreboks og intercooler?
Nogen der har forstand på Porsche, og kan sige hvad der er nødvendigt mere:?: Bortset fra wastegate...
- Vedhæftede filer
-
- Billede(290).jpg (29.76 KiB) Vist 990 gange
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kunne godt vente hos mig hvis jeg var ved at bygge en turbo 944 
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
Det er sku det jeg kalder en god start... :o
Men røv dyrt i forsikring
PS: Er stemplerne ens? Og hvad med topstykket...?
Jeg kender ikke meget til Porsche, men det er en god ting at undersøge hvad der ellers er af forskelle.....
Men røv dyrt i forsikring
PS: Er stemplerne ens? Og hvad med topstykket...?
Jeg kender ikke meget til Porsche, men det er en god ting at undersøge hvad der ellers er af forskelle.....
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
møffe
lyder lidt for vmax for mig... husk testamentet lille ven.... men held og lykke med vognen. fed bil hvis tegnebogen er tyk nok.... bare husk fordi man er 18 betyder det ikke man kan køre som schummi. man kan faktisk ret let blive slået til plukfisk i en hurtig bil hvis man ikke er forsigtig... med fare for at lyde som en gammel far......
-
MC LOST
- Nyt Medlem
stemplerne
stemplerne er ens, hvad mener du med topstykket
-
MC LOST
- Nyt Medlem