Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk. Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. Det var LQS der rullede den... MVh Finn
Lyder cool Men så er det jo ikke længere end standard motor jo. Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard... Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor dog på alcohol hehe
Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard. Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om
Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.
Going for 11sek. and 500+bhp
4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk. Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. Det var LQS der rullede den... MVh Finn
Lyder cool Men så er det jo ikke længere end standard motor jo. Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard... Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor dog på alcohol hehe
Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard. Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om
Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.
Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard.
Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om
Going for 11sek. and 500+bhp
4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710
Der tager du fejl cossie, der snakkes nemlig ikke om standard motor, men standard topstykker. Ja motoren var med turbo og kompressor stempler fra en 4AGZE motor, og derfor er BLOKKEN ikke standard. Men det ændre stadige ikke ved topstykket hvor den eneste forbedring er et sæt APR bolte.
Rettelse, der sidder standard topbolte og APR plejlstænger bolte.
Så den er faktisk helt standard den kære top.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."