: 14 mar 2006, 07:08
bemmer skrev:Havneren skrev:Hummm... Jeg har rullet mange biler... Set flere koblinger der er gledet - Aldrig noget der så sådan ud.
Jeg er sikker på der er sket noget andet der... Enten en program fejl eller en sonsor fejl på feltet. Prøv lig mærke til, hvor linier og skarp den "fejl" er... Og kun trukket ned mod ÉT punkt for der efter, at fare op igen for der efter at tage fat, hvor den slap. Sådan ville den ikke t sig med en kobling der slap og da slet ikke kunne fuldføre rulningen på den måde. En kobling der slipper ligner på grafen af den har lavet hjulspind. Altså en faldende kurve fra det øjeblik den begynder at slippe (mindre moment overført), MEN motoren tager stadig flere rpm... Den runder faktisk bare kurven af. Den nemmeste måde at afgøre om det er hjulspind eller kobling er med næsen.
V/h Chr
Jeg var ikke tilstede og hvad der lige skete, ved jeg ikke, men det var, hvad jeg fik at vide.
Måske manden selv kan forklare, hvad der skete den dag.
550Nm på en standard kobling er nok lige mere end den bare vil glide, det virker nok mere som at koble ud.
Det var nu også mest for at vise, den ikke trækker jævnt ud af det hårde liv.
Bemmer
Nå ok... Det var heller ikke fordi jeg ville diskutere det eller noget. Jeg studsede bare lidt over den der - Syntes bestemt ikke det ser rigtigt ud. Tror der må være sket noget andet, men det er også lige gyldigt. Ved godt det ikke havde noget med tråden eller det egentlige indhold at gøre.
V/h Chr.