Flest HK

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
b100cult

turbo man :o)

#61 Indlæg af b100cult »

mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)
b100cult

turbo man :o)

#62 Indlæg af b100cult »

mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#63 Indlæg af mh »

der må være kommet nogle nye til siden den her blev kastet op i luften....

ford sierra XR4I 2,96 V6 med rotomaster turbo (A/R60) tech II sprøjt anlæg sænket cossi close gearkasse bagtøj med spær osv..... 0-100 som den kører nu på en afrivnings kalender :wink: ...........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
m&m

#64 Indlæg af m&m »

golf mk2 267 australske turbo heste!



det er bedre at slå med en mølle end en kølle!!!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#65 Indlæg af K-FINN »

Att. Brian B. 645hk på en 2,0 er da ikke usandsynligt.Jeg kender en der har 439hk på en 1,6 ved 1,4 bar.Misundelse er en grim ting. :D
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#66 Indlæg af HenrikGM »

Ikke usandsynligt, men ret usædvanligt.

Det er lykkedes en svensk dragracer at plukke 975hk ud af en B230R blok(2,3liter red.), på eksotisk brændstof.....

Heftig litereffekt, men den skal også kun holde i nogle få sekunder.
Sierra_freak
Junior Medlem
Indlæg: 79
Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#67 Indlæg af Sierra_freak »

okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
Sierra_freak
Junior Medlem
Indlæg: 79
Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#68 Indlæg af Sierra_freak »

okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
Minilars
Mester Medlem
Indlæg: 837
Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

#69 Indlæg af Minilars »

Guldfarvet Escort mk 4 med r4 1,6L 270g. camtech knast, planet og portet top 2X2 40 mm dolorto cabr. XR3i maniford, 2" one two pipe udstødning, nos anlæg... og en cossi hækvinge

tider ???

Den holder stadig på lift.... IGEN... men om 4 dage er den klar til at teste imod tinasmartin's



ps. pendler til storbyen i en galf 1,6 DØD diesel. med 54 ponier..
så jeg må i det mindste have rekorden i den langsommeste ( bil ) Galf.
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#70 Indlæg af Transitfar »

Næh-nej, rekorden for langsomste bil tilhører mig, suverænt!!!
Det er jeg villig til at stille op til anytime! på denne måde:
Begge deltagere lægger ex. 250,- kr i puljen, derefter BYTTER man over til modstanderens bil. Den, som piner modstanderens bil først over stregen vender dermed både puljen, samt retten til at kalde sin egen bil for den langsomste. :lol: :lol: .
Jeg vil endda være fair og love at købe RIGTIG dieselolie, så vi konkurrerer på lige vilkår.... :lol: :lol: :lol: .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Besvar