er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt
Flest HK
Redaktør: Moderatorer
-
b100cult
turbo man :o)
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt
med med det skal det jo gøre 
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt
-
b100cult
turbo man :o)
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt
med med det skal det jo gøre 
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
der må være kommet nogle nye til siden den her blev kastet op i luften....
ford sierra XR4I 2,96 V6 med rotomaster turbo (A/R60) tech II sprøjt anlæg sænket cossi close gearkasse bagtøj med spær osv..... 0-100 som den kører nu på en afrivnings kalender
...........
ford sierra XR4I 2,96 V6 med rotomaster turbo (A/R60) tech II sprøjt anlæg sænket cossi close gearkasse bagtøj med spær osv..... 0-100 som den kører nu på en afrivnings kalender
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
-
Sierra_freak
- Junior Medlem
- Indlæg: 79
- Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge
og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
-
Sierra_freak
- Junior Medlem
- Indlæg: 79
- Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge
og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
Guldfarvet Escort mk 4 med r4 1,6L 270g. camtech knast, planet og portet top 2X2 40 mm dolorto cabr. XR3i maniford, 2" one two pipe udstødning, nos anlæg... og en cossi hækvinge
tider ???
Den holder stadig på lift.... IGEN... men om 4 dage er den klar til at teste imod tinasmartin's
ps. pendler til storbyen i en galf 1,6 DØD diesel. med 54 ponier..
så jeg må i det mindste have rekorden i den langsommeste ( bil ) Galf.
tider ???
Den holder stadig på lift.... IGEN... men om 4 dage er den klar til at teste imod tinasmartin's
ps. pendler til storbyen i en galf 1,6 DØD diesel. med 54 ponier..
så jeg må i det mindste have rekorden i den langsommeste ( bil ) Galf.
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Næh-nej, rekorden for langsomste bil tilhører mig, suverænt!!!
Det er jeg villig til at stille op til anytime! på denne måde:
Begge deltagere lægger ex. 250,- kr i puljen, derefter BYTTER man over til modstanderens bil. Den, som piner modstanderens bil først over stregen vender dermed både puljen, samt retten til at kalde sin egen bil for den langsomste.
.
Jeg vil endda være fair og love at købe RIGTIG dieselolie, så vi konkurrerer på lige vilkår....
.
Det er jeg villig til at stille op til anytime! på denne måde:
Begge deltagere lægger ex. 250,- kr i puljen, derefter BYTTER man over til modstanderens bil. Den, som piner modstanderens bil først over stregen vender dermed både puljen, samt retten til at kalde sin egen bil for den langsomste.
Jeg vil endda være fair og love at købe RIGTIG dieselolie, så vi konkurrerer på lige vilkår....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..