Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 11:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel: turbo man :o)
Indlæg: 04 aug 2003, 20:54 
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel: turbo man :o)
Indlæg: 04 aug 2003, 20:54 
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 19 nov 2003, 12:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
der må være kommet nogle nye til siden den her blev kastet op i luften....

ford sierra XR4I 2,96 V6 med rotomaster turbo (A/R60) tech II sprøjt anlæg sænket cossi close gearkasse bagtøj med spær osv..... 0-100 som den kører nu på en afrivnings kalender :wink: ...........

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 nov 2003, 15:46 
golf mk2 267 australske turbo heste!



det er bedre at slå med en mølle end en kølle!!!


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2003, 17:18 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Att. Brian B. 645hk på en 2,0 er da ikke usandsynligt.Jeg kender en der har 439hk på en 1,6 ved 1,4 bar.Misundelse er en grim ting. :D

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2003, 17:50 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Ikke usandsynligt, men ret usædvanligt.

Det er lykkedes en svensk dragracer at plukke 975hk ud af en B230R blok(2,3liter red.), på eksotisk brændstof.....

Heftig litereffekt, men den skal også kun holde i nogle få sekunder.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2003, 18:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
Indlæg: 79
Geografisk sted: Horsens
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???

_________________
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2003, 18:07 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 31 okt 2003, 22:10
Indlæg: 79
Geografisk sted: Horsens
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???

_________________
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2003, 22:05 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 17:40
Indlæg: 837
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Guldfarvet Escort mk 4 med r4 1,6L 270g. camtech knast, planet og portet top 2X2 40 mm dolorto cabr. XR3i maniford, 2" one two pipe udstødning, nos anlæg... og en cossi hækvinge

tider ???

Den holder stadig på lift.... IGEN... men om 4 dage er den klar til at teste imod tinasmartin's



ps. pendler til storbyen i en galf 1,6 DØD diesel. med 54 ponier..
så jeg må i det mindste have rekorden i den langsommeste ( bil ) Galf.

_________________
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2003, 22:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Næh-nej, rekorden for langsomste bil tilhører mig, suverænt!!!
Det er jeg villig til at stille op til anytime! på denne måde:
Begge deltagere lægger ex. 250,- kr i puljen, derefter BYTTER man over til modstanderens bil. Den, som piner modstanderens bil først over stregen vender dermed både puljen, samt retten til at kalde sin egen bil for den langsomste. :lol: :lol: .
Jeg vil endda være fair og love at købe RIGTIG dieselolie, så vi konkurrerer på lige vilkår.... :lol: :lol: :lol: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team