Side 7 af 12

: 10 nov 2006, 19:51
af cossiemanden
efterz skrev:Jeg synes også umiddelbart de 300hk/liter lyder af meget.. men snakker vi racefuel :?: , så er det naturligvis en anden sag..

Til reference er jeg selv oppe på 225hk/liter (98okt benz) på standard top, monteret med knaster fra 1.8 20v N/A modellen...

Sku ikke dårligt :D
Stadig 1,8L? og så har du vel fået fat i den top med de store kanaler? fra de første 1,8t? ellr sådan(kan ikke huske hvilken den kommer fra :oops: )

: 10 nov 2006, 21:48
af K-FINN
Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. :tooth:
Det var LQS der rullede den...
MVh Finn

: 10 nov 2006, 22:24
af K-FINN
cossiemanden skrev:Det er så ikke korrekt desværre, en standard supramotor med evt knaster i og en stor mølle laver ikke meget over 650hk, så skal toppen minimum portes :wink:


Det passer så ikke cossie, er 99,9 % sikker på LQS har lavet 1081 hk på MK4 motoren, uden at porte topstykke. :tooth:

: 10 nov 2006, 22:25
af cossiemanden
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. :tooth:
Det var LQS der rullede den...
MVh Finn


Lyder cool :mrgreen:
Men så er det jo ikke længere end standard motor jo.
Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard...
Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor :shock: dog på alcohol hehe

: 10 nov 2006, 22:26
af cossiemanden
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
cossiemanden skrev:Det er så ikke korrekt desværre, en standard supramotor med evt knaster i og en stor mølle laver ikke meget over 650hk, så skal toppen minimum portes :wink:


Det passer så ikke cossie, er 99,9 % sikker på LQS har lavet 1081 hk på MK4 motoren, uden at porte topstykke. :tooth:


Hvis han har lavet det så er jeg ret sikker på at der er et PAR japanske tunings firmaer som gerne vil have en lille snak med ham :wink:

: 10 nov 2006, 22:29
af K-FINN
Ved den lavede 1081 hk, har selv set udskrift.
MVh Finn

: 10 nov 2006, 22:31
af cossiemanden
Lyder vildt :D
Var det på 98 eller race fuel så?
SHIT den må være vild:)

: 10 nov 2006, 22:33
af Martin!
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Ved den lavede 1081 hk, har selv set udskrift.
MVh Finn


Ok så huskede jeg ikke hekt forkert.. :up: Men han skal nok selv skrive lidt til det her inde..

: 10 nov 2006, 22:36
af K-FINN
cossiemanden skrev:Lyder vildt :D
Var det på 98 eller race fuel så?
SHIT den må være vild:)


Tror nok der lugtede af andet end benzin :tooth:

: 10 nov 2006, 22:36
af klyfax
cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. :tooth:
Det var LQS der rullede den...
MVh Finn


Lyder cool :mrgreen:
Men så er det jo ikke længere end standard motor jo.
Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard...
Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor :shock: dog på alcohol hehe


Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.