Finn Tolstrup Pedersen skrev:Kunne bare ikke lige se hvad syn af en orginal turbo bil, har noget at gøre med syn af EFTER monteret turbo... Jeg er jo bare kørt til syn. MVh Finn
Der spørges bl.a. også til at det vides at der findes en original RHD Starlet her i landet, synet og godkendt, indregget osv. - Du svarer at du er personen med den pågældende Starlet.
Eftersom at diskussionen OGSÅ efterhånden gik på hvordan lige præcis det havde ladet sig gøre siden at Toyota DK ikke vil udlevere en typegodkendelse, så var det jo måske nærliggende at stille spørgsmålet til ham der har bilen => DIG. Hvis det er sådan et kunststykke - hvad skal der så til?
Hvis du bare er kørt til syn, hvad så med typegodkendelsen som er så svær at skaffe? Hvordan er du sluppet for at bruge den hvis det er tilfældet, alternativt hvordan har du skaffet den.
Jeg respekterer hvis du af den ene eller den anden måde ikke kan fortælle det, men det her katten om den varme grød er lidt trættende.
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Kunne bare ikke lige se hvad syn af en orginal turbo bil, har noget at gøre med syn af EFTER monteret turbo... Jeg er jo bare kørt til syn. MVh Finn
Der spørges bl.a. også til at det vides at der findes en original RHD Starlet her i landet, synet og godkendt, indregget osv. - Du svarer at du er personen med den pågældende Starlet. Eftersom at diskussionen OGSÅ efterhånden gik på hvordan lige præcis det havde ladet sig gøre siden at Toyota DK ikke vil udlevere en typegodkendelse, så var det jo måske nærliggende at stille spørgsmålet til ham der har bilen => DIG. Hvis det er sådan et kunststykke - hvad skal der så til?
Hvis du bare er kørt til syn, hvad så med typegodkendelsen som er så svær at skaffe? Hvordan er du sluppet for at bruge den hvis det er tilfældet, alternativt hvordan har du skaffet den.
Jeg respekterer hvis du af den ene eller den anden måde ikke kan fortælle det, men det her katten om den varme grød er lidt trættende.
Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet...
Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet... Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet... Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...
Fremragende - tak .
Ingen problem, vil da gerne hjælpe.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
nu bliver jeg nysgeri,, he he, må man spørge om det var et importfirma der fik det ordtnet i england eller hvordan fant du ud af måden at gøre det på.?
eller var det egentlig en bil der var importeret til england af en der over som du så har købt bilen af?
det skal have moment, om det benzin eller diesel er sku ligemeget.
Vidste det ville give mindst bøvl at lade import firma'et syne den i england først.For da jeg havde de engelske synspapire, blev der ikke stillet spørgsmål.
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Vidste det ville give mindst bøvl at lade import firma'et syne den i england først.For da jeg havde de engelske synspapire, blev der ikke stillet spørgsmål. MVh Finn
Jeg læste også det fif med at få den synet i udlandet i seneste bilmagasinet med den Cobra, der stod dog noget med at den skulle have været på engelske plader 3 måneder før den bare kunne godkendes i Danmark. Gjorde du også det?