Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 04:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 21:43 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Hvad er det nøjagtig du vil vide, så skal jeg da gladeligt svarre efter bedste evne...


Jamen jeg magter da så glimrende at citere mig selv fra forrige side:

"@Finn:
Hvad med at fortælle HVORDAN den er synet og indregistreret"

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 21:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Wildert skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Hvad er det nøjagtig du vil vide, så skal jeg da gladeligt svarre efter bedste evne...


Jamen jeg magter da så glimrende at citere mig selv fra forrige side:

"@Finn:
Hvad med at fortælle HVORDAN den er synet og indregistreret"


Kunne bare ikke lige se hvad syn af en orginal turbo bil, har noget at gøre med syn af EFTER monteret turbo...
Jeg er jo bare kørt til syn.
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 22:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Kunne bare ikke lige se hvad syn af en orginal turbo bil, har noget at gøre med syn af EFTER monteret turbo...
Jeg er jo bare kørt til syn.
MVh Finn


Der spørges bl.a. også til at det vides at der findes en original RHD Starlet her i landet, synet og godkendt, indregget osv. - Du svarer at du er personen med den pågældende Starlet.
Eftersom at diskussionen OGSÅ efterhånden gik på hvordan lige præcis det havde ladet sig gøre siden at Toyota DK ikke vil udlevere en typegodkendelse, så var det jo måske nærliggende at stille spørgsmålet til ham der har bilen => DIG. Hvis det er sådan et kunststykke - hvad skal der så til?

Hvis du bare er kørt til syn, hvad så med typegodkendelsen som er så svær at skaffe? Hvordan er du sluppet for at bruge den hvis det er tilfældet, alternativt hvordan har du skaffet den.

Jeg respekterer hvis du af den ene eller den anden måde ikke kan fortælle det, men det her katten om den varme grød er lidt trættende.

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 22:24 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Wildert skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Kunne bare ikke lige se hvad syn af en orginal turbo bil, har noget at gøre med syn af EFTER monteret turbo...
Jeg er jo bare kørt til syn.
MVh Finn


Der spørges bl.a. også til at det vides at der findes en original RHD Starlet her i landet, synet og godkendt, indregget osv. - Du svarer at du er personen med den pågældende Starlet.
Eftersom at diskussionen OGSÅ efterhånden gik på hvordan lige præcis det havde ladet sig gøre siden at Toyota DK ikke vil udlevere en typegodkendelse, så var det jo måske nærliggende at stille spørgsmålet til ham der har bilen => DIG. Hvis det er sådan et kunststykke - hvad skal der så til?

Hvis du bare er kørt til syn, hvad så med typegodkendelsen som er så svær at skaffe? Hvordan er du sluppet for at bruge den hvis det er tilfældet, alternativt hvordan har du skaffet den.

Jeg respekterer hvis du af den ene eller den anden måde ikke kan fortælle det, men det her katten om den varme grød er lidt trættende.


Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet...
Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 22:25 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet...
Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...


Fremragende - tak :D.

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006, 22:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Wildert skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Min starlet er hentet fra japan, men var lige en tur forbi england, hvor den blev synet...
Efter som den er synet i et EU land, og jeg havde synspapire fra england, gik den igennem syn, uden problemmer...


Fremragende - tak :D.


Ingen problem, vil da gerne hjælpe. :tooth:

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2006, 00:49 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 18 jun 2004, 22:11
Indlæg: 53
Geografisk sted: østjylland, horsens
nu bliver jeg nysgeri,, he he, må man spørge om det var et importfirma der fik det ordtnet i england eller hvordan fant du ud af måden at gøre det på.?

eller var det egentlig en bil der var importeret til england af en der over som du så har købt bilen af?

_________________
det skal have moment, om det benzin eller diesel er sku ligemeget.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2006, 14:19 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Vidste det ville give mindst bøvl at lade import firma'et syne den i england først.For da jeg havde de engelske synspapire, blev der ikke stillet spørgsmål.
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2006, 16:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 196
Geografisk sted: Frederikssund
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Vidste det ville give mindst bøvl at lade import firma'et syne den i england først.For da jeg havde de engelske synspapire, blev der ikke stillet spørgsmål.
MVh Finn


Jeg læste også det fif med at få den synet i udlandet i seneste bilmagasinet med den Cobra, der stod dog noget med at den skulle have været på engelske plader 3 måneder før den bare kunne godkendes i Danmark. Gjorde du også det?

Mvh Niels


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2006, 16:57 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Det med de tre måneder er en skrøne - Der står intet i EU direktiverne om 3 måneder...

V/h Chr

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team