Side 5 af 5

: 24 maj 2004, 00:01
af Morten VJ
Tror nu stadig at det er NOS der driller dig, da du tilsyneladende har kontrolleret at den originale motorstyring virker efter hensigten.
MHT. benzin økonomien ligner det min gamle 2002 da jeg kørte manøvreprøver. Dvs konstant accelration og deccelaration.
Prøv at fjerne/blokere alt hvad der har med NOS, og benzin at gøre, og se om det ikke giver en ændring.
De ser vel kun trykbeholderen til DFB, og spørg vel ikke om det virker.
I øvrigt en flot bil du har lavet.

MVH

morten

: 24 maj 2004, 16:55
af nmb1022
100% sikkert intet med Nos'en at gøre. De eneste slanger der kan have effekt på motoren er den til benztrykreguatoren og den der sprøjter gassen ind. Den der sprøjter gassen ind sidder før spjældet og kan derfor ikke drille. Den anden slange har kun noget at sige hvis der er tryk på gassen og det er der ikke :-( Den kan selvfølgelig suge falsk luft igennem men det er tjekket